Start > Körkortsforum > TeoriProv

TeoriProv

Bengo 2011-02-07 17:45 ! Citera #
Hej!
har laddat ner ett körkorts teori program. Undrar om någon har nå erfarenhet av detta program? Verkar inte vara likt alls som det är på körskolan? Bild kommer
img43.imageshack.us/i/namnlsvte.png


img43.imageshack.us/i/namnlsvte.png

TACK!
Gäst 2011-02-08 02:36 ! Citera #
Hey.

det är STR du annvänder dig utav där, det är inte ett dåligt program, ett ”standard” program om man säger så när det gäller att öva på teorifrågor.
Det funkar helt okej med det där programet, men föreslår att du annvänder dig av boken när du pluggar det, typ kollar då och då vad som e rätt så du lär dig snabbare.
Ladda även Ner Bonniers Trafikskola 2010 , där är det massa att lära sig, den beskriver, förklarar och ritar upp i 3d klipp hur du ska bete dig, vad du ska göra, samt ett roligare sätt att lära sig teorin på, använder mig själv av det programmet och har lärt mig sjukt mycket faktiskt.

Det finns en hel del program där ute, även här på hemsidan att köpa ( frågor ) och lära in sig.

Men ska testa det du har laddat ner nu och se om jag kan skifta mellan program och ändå få bra poäng.

Lycka till.
Gäst 2011-02-08 07:15 ! Citera #
Teo2011 räcker jag körde den 61 rätt+ läste här i sidan frågorna så det funkar !

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest