Start > Körkortsforum > Kostnader för körkortet

Kostnader för körkortet

hannoow 2011-02-06 11:38 ! Citera #
Körkortet kommer att ha kostat ca 9000 kr för mig när jag är klar, och de är verkligen minimum då jag har kört privat i 3 månader och tagit 10 körlektioner på körskolan. Har även betalat för teorikurser och material! Körkortet blir vad man gör det till, vill man så kan man. Vi ses på vägarna!
agginator 2011-02-09 08:17 ! Citera #
Javisst är det så! 8-) Det är ju körskolan som kostar mest känns det som. Men det är nog där man lär sig mest också.
Men att varva körskola och hemmakörning är nog det bästa! :D :D
Gäst 2011-04-09 14:54 ! Citera #
Härligt! Det behöver inte vara så dyrt med körkort, även fast vissa lägger ut 30.000 kr. Jag har precis börjat övningsköra på skola, men jag kör hemma också och enligt min lärare kommer jag kanske komma undan med bara 6000kr. Men jag vet inte, för ännu har jag inte ens åkt i stan eller på motorvägen... om man bor i stockholm som jag så vill man ju helst åka inne i stan med lärare så att man känner sig helt trygg med alla bilarna. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo