Start > Körkortsforum > Teoriprov nu på tisdag, 9/2

Teoriprov nu på tisdag, 9/2

Gäst 2011-02-06 00:57 ! Citera #
Tja.

Har teoriprov nu på tisdag, har läst boken 1 gång, men har stora problem med att förstå en hel del.
Tycker att boken har så mycket information på engång och för mycket att läsa, eller så är jag lat - he he - .. i allafall.

Vad är det bästa sättet att plugga på? - har stora problem med detta, har läst boken 1 gång, minns en del, glömt säkert en massa.
Har bonniers trafikskola på datorn, har gjort klart alla övningar och klarar teoriprovet där utan några problem, men känner mig osäker som fan ändå.
- har även köpt 1000 frågor här för att studera in allt, hjälper det något att studera in frågorna här för det första?

Har ni några bra tips på vad jag ska ladda ner, läsa på mest eller andra knep? hade verkligen uppskattat det skit mycket

Tack på förhand.
Gäst 2011-02-06 10:15 ! Citera #
Japp, jag tycker att du ska plugga med hjälp av de 1000 frågorna du har köpt här. Hjälpte mig jättemycket, speciellt när man läser förklaringarna också. Och plugga in alla sorters vikter, laster osv. Trafikskyltar (speciellt de knepiga), miljöaspekter och REGLER!! Ja, provet täcker ju det mesta så det är väl bara att plugga på allt egentligen ;) Och kom ihåg att läsa frågorna jättenoggrannt på provet, de har en tendens att formuleras ganska klurigt så det är lätt att misstolka om man inte är försiktig.
Gäst 2011-02-06 16:56 ! Citera #
Tack så mycket uppskattas :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov