Start > Körkortsforum > Uppkörning!!!!!!!

Uppkörning!!!!!!!

Tette 2011-02-02 11:19 ! Citera #
Hej allesammans!,

Har uppkörning om 2 dagar(fredag) och är supernervös. Jag har endast kört privat men kör bra. Något man bör tänka extra på,
ÖÖÖÖSSSSSS på med ideer e ni snälla!!!!
Gäst 2011-02-02 18:50 ! Citera #
Aah, ja kan säga en viktig sak, ÖVERDRIV att kolla i alla speglar och dödavinkeln, och försök att inte va så närvös så grejjar du detta

lycka till
belle 2011-02-02 22:16 ! Citera #
Var UPPMÄRKSAM så klara du det. Fick godkänd idag på uppkörningen.. det gick rätt fort tycker jag...
Jojoo 2011-02-03 16:11 ! Citera #
Har också uppkörning imorgon och är nervös till tusen. Men ja ja det får gå som det går. Men det jag har fått lära mig att man ska överdriva när man kollar speglar , döda vinkeln osv. Hoppas jag kommer ihåg det imorgon. Men jag klarade teorin idag så jag är väldigt glad, nervositeteten släppte lite när jag gjorde det. Känns som jag åtminstone har klarat en del. Lycka till imorgon!
Tette 2011-02-03 19:05 ! Citera #
Haha jojoo känner precis samma sak =p, Nä nu tar vi förhoppningsvis körkortet imorn!!!!
Gäst 2011-02-04 00:08 ! Citera #
Jojoo, du har klarat den svåraste delen, visst det är ju självklart från person till person, men av majoriteten så är teorin vanligtvis det svåraste, ja va också skitnärvös när ja gjorde min körning , speciellt eftersom precis innan ja skulle köra upp så fick ja reda på att ja hade en riktigt sträng prövare , han har varit militär, rakryggad och bestämd i orden, så sket nästan ner mig, men när ja väl börja köra så fokusa ja bara o överdrev allt, och ja klara det, så som sagt, Överdriv saker och va inte allt för närvös ( vet att det inte är så lätt att få bort det )
Lycka till
jojoo 2011-02-04 11:27 ! Citera #
Jag klarade mig :D Var väldigt nervös innan, men när jag började köra så släppte ganska mycket. Fick lite is i magen.
Det snöar här idag, vilket kan ha hjälpt mig , liksom att man körde lite försiktigt och sådär. Gjorde en dålig parkering och en dålig backning runt hörn, men eftersom jag påpekade det och gjorde om båda fick jag godkänt. Körde lite för fort på en motorväg också. Men det löste sig. Allt som allt hade jag en ganska lätt uppkörning tror jag. Jag slapp infart på motorväg vilket jag hatar.
Tette 2011-02-04 14:38 ! Citera #
KLARADE UPPKÖNINGEN IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilken härligt känsla det är, alla som ska ta den, kämpa på så ni får uppleva denna härliga känsla!!!
Mange 2011-02-09 21:08 ! Citera #
Klarade teoriprov och uppkörning idag på första försöket :D :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov