UPPKÖRNING, Titta hit alla privatister!
Får jag fråga vad dina kommentarer har för syfte egentligen?
Folk som är här och läser är ofta dom som snart ska köra upp. Och något som är viktigt på uppkörningen är att man har mycket förtroende i sig själv och känna att man kan klara det. Så vad är meningen till dina kommentarer? Att folk ska börja tvivla på sig själva? Förstår inte meningen. Tyldigen träffade jag en öm punkt eftersom du tog så illa upp
Och nej, ingen kan veta exakt säkert om alla prövare dömmer lika för dom som kör privat och dom som kör med trafikskola, men man ska tänka positivt. Och det är det jag försöker få in i huvudet på dom som läser detta.
Alla har lika stor chans att lyckas, om man kan köra bil dvs.
Va princip det du mena så försökt inte vända detta på att ja inte kan läsa..
folk som säger att man INTE kan klara första försöket som privat ä skitsnack jo det fattar väl alla normala, men det betyder inte att dom inte kan köra som du tror.. som ja sa så kan det bero på många saker, dåligt humör, inställd på att kugga nån, eller att dom testar privat körare extra, vilket gör det enklare att bli kuggad, det finns väldigt många prövare som bedömmer på OLIKA sätt, även om det alltid ska vara samma för alla.. det ja syftar på..
och nej det är inte dåligt eller fel av dig att peppa folk men du ska nog tagga med orden lite eftersom du eller jag vet inte hur det egentligen ligger till i bedömningen, ALLA ska bedömmas lika, YES men alla gör ju tyvärr inte det beroende på att alla prövare är olika
Och nej jag var inte där, men ja vet att det är rent skitsnack att prövaren sa så, du säger det bara för att låta ”trovärdig”
Mina kommentarer har syftet att du överdriver extremt mycket, och ömpunkt ? nej ja klara både skrivningen och körningen på första så har inge tmed ömpunkt att göra, det ja blir lite irriterad på är att du säger att folk som säger att folk som påstår att man inte klarar körningen på första som privat är sånna som inte kan köra och är bittra, att nån som inte känner dessa personer går till angrepp o säger sånt är nåt jag inte gillar, ist för att påstå sånna saker, fouksera på att peppa dom osäkra ist som du vill, och inte snacka skit
Haha, jo tjena. Dom som klarade körningen och allt på en gång kommer ju säkert till det här forumet och slänger ur sig kommentarer om att privatister inte kan klara uppkörningen på första försöket
Låter ju väldigt logiskt!
Jag har fortfarande inte skrivit att dom som säger att man kan bedömas olika inte kan köra bil. Jag sa att dom som påstår att man omöljigt kan klara sig på första försöket som privatist själv är bittra över att det gått dåligt för dom.
Och varför skulle jag ljuga för att låta trovärdig? Dom som vill får tro mig, medan såna som du som inte är annat än negativ kan tro exakt vafan dom vill!
Har inget att bevisa för såna människor.
Du är inte värd min tid.
Ja bryr mig inte direkt va du tror och inte, ja körde inte privat, och jo ja klara bägge på första, men skit samma för det har inget me detta o göra, och för andra gången så skrev ja att dom som säger att det är omöjligt att klara det på första som privat, är enligt dig bittra och inte kan köra, läs om läs rätt, jag är inte negativ, ja försöker bara få dig att inse du eller jag vet inte om hur det egentligen ligger till, men du verkar tro att du gör det bara för du va så duktig och fick ditt körkort för nån/några dagar sen..
Och det handlar inte om att du inte har nåt att bevisa, du KAN INTE bevisa nåt, för du totalt failar.. och ja har inte direkt tid med sånna som dig heller, som bara pratar skit, men det är ju nåt man får stå ut med när man måste få dig att inse att du bara är full av skit..
Fortsätt peppa folk du, bra de, men GEFAN i påstå att folk inte kan köra och är bittra, har du ingen rätt att göra.. värsta som finns är folk som pratar skit framför skärmen..
”Misswunderbaum” , du e helgrym. Tack för peppningen!!.// en PRIVATIST!!!!!!!!!!
En bekant till mig hade 3 körkort, internationellt, holländskt och 1 till som jag inte kommer ihåg men kuggade uppkörningen 5 gånger...(det var iofs för många många år sen) o jag kan garantera dig, att han e en av dem bästa förarna jag har träffat o kmr nånsin att skåda. Så där har du svaret på att det inte handlar om huruvida om man klarar det på första försöket så är man bra o om man inte klarar det så är man dåligt, handlar helt enkelt om tur. Körkort = LOTTERI I SVERIGE, Få in det i huvet på er alla, har du tur så kmr du få ditt körkort första gången, har du inte tur kmr du bara få en idiot till inspektör.. thats the truth.
Prövaren bedömmer helheten i ens körning, det spelar ingen roll om man kör med trafikskola eller om man är privatist, kan man köra bil så kan man köra bil. Punkt slut. Pratade med prövaren om detta och han sa att det är sjukt mycket folk som snackar skit för att trycka ner andra när det gått dåligt för dom.
Det är så det bör vara. Men nu är prövaren också en människa med sina brister, vissa har tur, och vissa har mindre tur. Det är väl som att gå till läkare, de
ska vara trevliga i sitt bemötande, men visst stöter man på både surkärringar och gringubbar och ibland går det ut över deras jobb. Tandläkarbesök kan ju vara ett bra exempel...
Det gäller även så kallade ”prövare”, det finns säkert de som skulle väga in sina åsikter och vara mer kritiska när du berättar att du bara kört privat, vare sig de
bör göra det eller inte.
Men det fattar inte misswaunderdum
Senaste foruminläggen
Rubrik