Start > Körkortsforum > UPPKÖRNING, Titta hit alla pri…

UPPKÖRNING, Titta hit alla privatister!

Misswunderbaum 2011-01-27 12:26 ! Citera #
Hej!

Har varit inne på det här forumet mycket på senaste eftersom ja hållt på med körkortet. Tänke man kanske kunde få bra tips på hur man ska göra på uppkörningen osv. Och det hjälpte litegrann, men däremot så är det bra mycket skitsnack här. Om att privatister omöjligt kan klara körningen på första försöket, att prövaren är mycket hårdare mot privatister än dom som kör med trafikskolan osv.

Kan då säga er de att det bara är skitsnack! Jag har tagit sammanlagt TVÅ körlektioner, och klarade både körningen och skriviningen på första försöket! :D
Dom som snackar skit om att det är omöjligt att klara uppkörningen på första försöket är dom som är sura och bittra för att dom själva är värdelösa på att köra bil!

Så låt inte all skitsnack trycka ner er! Ni privatister har lika stor chans som alla andra att klara det!

Gjorde skrivningen i måndags, och körningen igår. Snacka om skönt att få det gjort. Äntligen kan man slappna av igen :)

Lycka till nu allihopa! Tro på er själva så kommer det gå bra!
tette 2011-01-27 13:28 ! Citera #
UNDERBART att höra det!!!!!
Gäst 2011-01-27 13:59 ! Citera #
Chilla lite nu va, att du tog det på första betyder ju inte att det inte stämmer.. jag är inte en av dessa som påstår att det är omöjligt att ta det på första som privat, för det är bullshit.. men att du tog det på första betyder inte att man bedömmer privat på ett annat sätt.. förstår att du är glad för det vart ja med när ja tog mitt men tagga ner lite
Gäst 2011-01-27 14:01 ! Citera #
Betyder inte att om man kör privat att man bedöms lika* va meningen!
Misswunderbaum 2011-01-27 14:04 ! Citera #
Prövaren bedömmer helheten i ens körning, det spelar ingen roll om man kör med trafikskola eller om man är privatist, kan man köra bil så kan man köra bil. Punkt slut. Pratade med prövaren om detta och han sa att det är sjukt mycket folk som snackar skit för att trycka ner andra när det gått dåligt för dom.
Misswunderbaum 2011-01-27 14:05 ! Citera #
Klart man bedöms lika. Prövarens jobb är att se till att den som kör upp kan reglerna. Dom skiter fullständigt om man kör med trafikskola eller inte.
Gäst 2011-01-27 14:23 ! Citera #
Även om det borde vara så, så vet varken du eller jag om det verkligen är så, alla säger ju olika när det gäller det, men att gå ut hårt o skriva att dom som säger så inte kan köra och är bittra är lite väl löjligt
Gäst 2011-01-27 14:25 ! Citera #
Att du pratade med prövaren om detta och han sa att det är för att trycka ner andra när det gått dåligt för dom tror ja är rent skitsnack från din sida
Gäst 2011-01-27 14:29 ! Citera #
Sen är det väl klart att folk försöker få ur sig en massa ursäkter till varför dom kugga o använder sig av detta, men som sagt, även om alla borde bedömmas lika, privat som körskola så vet man ju inte hur det egentligen är, det finns så många prövare som bedömmer folk olika, beroende på deras humör, eller om dom satt sig i bilen för att kugga nån, eller varför inte, för att man kört privat bara ? det som är min mening, man vet ju inte hur alla prövare TÄNKER!
Misswunderbaum 2011-01-27 14:53 ! Citera #
Haha, positiv du är ;)
Har du problem med att läsa eller? Jag skrev inte att dom som säger att man bedöms olika om man är privatist inte kan köra bil.

Jag skrev:
”Kan då säga er de att det bara är skitsnack! Jag har tagit sammanlagt TVÅ körlektioner, och klarade både körningen och skriviningen på första försöket!
Dom som snackar skit om att det är omöjligt att klara uppkörningen på första försöket är dom som är sura och bittra för att dom själva är värdelösa på att köra bil!”

Har fan inte skrivit att dom som tror att man BEDÖMS OLIKA inte kan köra bil.

Har läst på det här forumet att folk har skrivit ” är du privatist så kommer du inte klara körningen på första försöket”. Och enligt mig så är det förmodligen människor som är inte är värst duktiga bilförare och har kuggat sig ett antal gånger.

Och jo, prövaren sa att det är mycket skitsnack överallt angående förarprovet. Va du där eller? eftersom du påstår att det är skitsnack.

Det jag försöker göra är att peppa alla som kör privat. Att dom inte ska lyssna på all skit folk säger. Oj så fel av mig att försöker ge dom som ska köra upp privat lite självförtroende!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest