Start > Körkortsforum > Bra handledare

Bra handledare

Gäst 2011-01-17 19:13 ! Citera #
Jag har en jätte bra hadladare, lite konstig och speciell, men rolig.
Första gången jag skulle köra med han var jag lite nervös. Men två minuter senare efter jag satt mig i bilen fick jag mig ett gott skratt.

Han är väldigt skämtig och lurig av sig. En rolig fast lite små läskig sak han gjorde en gång då jag körde var att mitt i allt ryta till åt mig och säga att jag gjorde fel, Jag vart så klart lite små nervös och fundersam.
Men plötsligt brister han ut i skratt och säger
-Va skulle du ha sagt ifall nån gjorde så där mot dig på uppkörningen? HAHAHA.

Sen dess har jag nog inte tagit den karln på serriöst en enda gång.

Någon annan som har en rolig hadladare?
Vad har ni att berätta om honom isf?
Gäst 2011-03-23 19:48 ! Citera #
Haha ja. Min körlärare sitter och berättar om hela hennes liv, hur hon flyttade hit, killar osv osv. Faktiskt roligt att lyssna på, även om man blir lite okoncentrerad i mellan åt om det är för spännande haha.

Det är lätt att trivas med sin körlärare om han/hon är lite åt det ”skämtsamma” hållet
Emil 2011-03-27 20:00 ! Citera #
Jag har haft två handledare som varit sjukt roliga som börjat berätta om deras livs historier vad de gjorde efter gymnasiet och varför det började köra. Det lät som om en berättade om en action film, så jag blev lite fundersam och frågade om allt stämde. . Sen berätta hon att en del var lite överdrivet :D
Den andra pratade om sitt land, vad han skulle göra i sommar och hur man ska gymma så att man blir stor & stark. De flesta verkar vilja prata och njuta av stunden på jobbet och jag gillar det!
Gäst 2011-04-21 10:20 ! Citera #
Jag hade en lärare på min intensivkurs som var allmänt grinig och frånvarande när vi körde. Efter kanske 4 körlektioner, där han suttit och intensivt smsat till stor del, så berättar han att han håller på att separerar..

Kändes inte speciellt bra att köra med honom kan jag säga. Och han bidrog inte speciellt till att förbättra mitt körande.
Emil Frisk 2011-04-28 16:05 ! Citera #
Mina handledare jag haft har också varit bra. De har humor och skojar friskt, på så sätt blir man inte lika nervös och kan tänka mer på själva körningen. Det är lättare att lära sig med en handledare man känner sig bekväm med!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest