Start > Körkortsforum > Så mina vänner

Så mina vänner

Gäst 2011-01-17 17:46 ! Citera #
Körkorten är i fickan nu :D 61 rätt nu blugga mer teori i denna stund 6 gånger sett tranportstyrlesen frågor kan dom utan till nu ska forsätta me .

och stora tack till er alla här för hjälpen av frågorna!utan denna sida hade inte klarat av det och utan eran sams spel på svarena

ha en bra dag kan jag hjälpa någon kommer jag göra det:)
tette 2011-01-17 18:42 ! Citera #
Grattis raffe!!, hur pluggade du denna gång för att klara teorin?? var det på körkortonline eller??? tacksam för svar
Gäst 2011-01-17 21:35 ! Citera #
Tja tetta joo du 6gånger gjordet det och frågorna är samma bara vissa byter ut så min tips är att eftter provet kollar du det du svarat fel på läg på minnet dom du redan mins kör dom i samma sen läser du bla annat här i forum som jag sen reparerade jag det med min bild minne-du kommer få frågor om barnstol svaren är vikten
2=hur ska du hålla händerna om airbag kommer ut vid krock svar kvart i 3 altsså bild B
kommer skriva mera sen svaren rätta som kommer så ta lungt mins klarar du det garanterat
grunden körde jag med teo2010 ny finns ju den 2011 med sen denna sida är kanon kör frågorna på denna sida ingen tväkan du inte klarar om jag kunde klara det så kan du 100%:) skriv dom svaren du inte klarat hit kommer hjälpa dig och alla jag kan + jag forsätter plugga här fast jag fick korten denna sida ra nog den av görande för mig!och många andra me
61 av 65 fick jag du klarar det läs mins dom felaktiga frågorna bara lycka till 19de åkar jag till maltta tillbaka 26de men i sidan har du massa duktiga som kommer hjälpa dig jag fick hjälp av dom:)ha bra så länge läs:)
tette 2011-01-17 22:43 ! Citera #
Tack så mycket för tipsen tette!
tette 2011-01-17 22:44 ! Citera #
Raffa menar jag :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest