Start > Körkortsforum > Förvirrad!!!! Rätta svar ? kör…

Förvirrad!!!! Rätta svar ? körkortsbok?

Fuzzy 2011-01-14 14:30 ! Citera #
Hejsan! jag blir så jävla förvirrad, det känns som om frågor och fakta tar aldrig slut och rätta svar ? hur ska man veta vilket som är rätt? på visa frågor jag läser står det en sak och när man bläddrar runt i den här sidan eller på andra ställen så kan det stå något helt annat? vilket är säkrast körkortsboken? och om man har en gammal bok vad är det för skillnader på den nya jemfört med den gamla ? jag har en från 2006? ändrar de mycket på ”informationen” eller ”regler” ...eller är det same shit?

Tacksam för svaaaar!!! :)
Gäst 2011-01-14 15:15 ! Citera #
I princip ingen skillnad bara att frågorna e oformurelade jag har samma bok plus teori frågor från 2010 o jag kan säga inte ett dug skillnad det som kan ändras alltid e när det gäller parkering och den nya lagen nu som gäller dubdäck annars inte o en sak till det e inte säkert om dem svar här att det e rätt så ta bokjen pluga skafa teorifrågor o du kommer att dreja det ;)
fuzzy 2011-01-14 16:29 ! Citera #
Ahhh jag kom på att den är från 2003! herregud hahah ...ja men när det gäller ...dödsolyckor osv ..alltså statistikfrågor du vet :/ kanske bäst att bara skaffa en helt ny bok :/ och läsa in massa frågor .
Gäst 2011-01-14 16:53 ! Citera #
Ett typs om statistik kan du altid gogla men jak kan säga att det e inte stor skillnad eller knapt för att jag skulle ta körkort 2005 o görde då kunsaps prov o frågorna har inte endrats mycket o nu håller jag på med igebn men bara för att hade en bilolicka o blev skadad det var inte ja som körde o nu tar jag igen det :P
Gäst 2011-01-14 19:20 ! Citera #
Skit i boken den ger lite frågorna är lätta bara köra och kolla teo2010 fick jag grunden på alltid lärman sig nytt
alla kan få körkort frågan är vem kan behålla den:)
dano 2019-12-03 11:21 ! Citera #
Fuzzy 2011-01-14
Hejsan! jag blir så jävla förvirrad, det känns som om frågor och fakta tar aldrig slut och rätta svar ? hur ska man veta vilket som är rätt? på visa frågor jag läser står det en sak och när man bläddrar runt i den här sidan eller på andra ställen så kan det stå något helt annat? vilket är säkrast körkortsboken? och om man har en gammal bok vad är det för skillnader på den nya jemfört med den gamla ? jag har en från 2006? ändrar de mycket på ”informationen” eller ”regler” ...eller är det same shit?

Tacksam för svaaaar!!! :)
tack ni är bäst

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov