Hej!
Jag klarade teorin på första försöket. Kuggade för andra gången ifår, första var backningen runt ett gatuhörn (nära diket) samt att man enlligt inspektören saknar drivet att komma igång tex på vänstersväng, tyckte att jag väntade lite för länge på bilarna som kom mötande. Annars var jag bra med oskyddade trafikanter, planerade körningen självsäntigt, säkerhetskontroll..parkering, motorväg m.m. Andra gången, fel på backningen, nästa prov n ästa vecka men jag är trött på allt som har med körkort att göra med. Övningskör varje dag samt får på trafiksskolan. Jag är absolut ingen fara för trafiken och vet att jag kan köra. Det värsta är att jag vet kompisar som kört sämre men blivit godkända, hörde att en av dem fick köra två gånger på tex backning, ex hon gjorde sämre vid första försöker men bad om en andra försök. Jag ställde den frågan coh fick som svar nej kör vidare.....Ingen enhetlighet på trafikverket inte. Ute efter pengar. Jag körde båda gångerna med trafikverkets bilar också. Inte heller är det någon ”helhets bedömning” som de alltid säger att de gör. Lycka till allihopa!
Hoppas herr Inspektörn läser det här. Han försökte så hårt att får mig tro att de gör ett bra jobb... Han tror att vi alla är idioter här.