Start > Körkortsforum > Kuggad för andra gången stress…

Kuggad för andra gången stressad på nått sätt.

oll3 2011-01-05 02:08 ! Citera #
Tjena kuggade idag eller ja igår om man ska va exakt då för andra gången, i måndags hade jag min första uppkörning och teori, hade teori först fick 43 rätt = kuggad.
sen hade jag uppkörning och jag var riktigt nervös, trodde jag skulle dö av hjärtattack eller något 10 minuter innan men det gick bra som fan och jag klarade det.
och mitt andra försök av teorin fick jag 49 rätt. höll på att bryta ihop ändå fast det är nära och jag hade betydligt bättre och så var det andra dagen som gått från uppkörningen så det är 2 månader kvar så. men tänkte på de att det har mycket med turen att göra om vad som sitter bombsäkert osv vilka frågor som kommer.
har bokat 3dje försöket på måndag och jag känner mig pressad och nervös, liksom 220 kronor är ingenting kommer boka vart ända prov som går men jag köpte 1000 frågor idag så jag undrar om det hjälper mycket, är nojig för det hära med att räkna ut tid och bromssträckor och vikt på fordon att sånna saker kan komma på provet så sitter varje dag tills på måndag med pluggningen så behöver tips om hur man ska läsa boken också och vad som är viktigt att läsa på och hur.
Gäst 2011-01-07 23:05 ! Citera #
Frågorna här på körkortonline är väldigt nyttiga, eftersom det är frågor från det riktiga provet. Plugga på det grundläggande inom varje avsnitt, skyltarna osv.
De flesta teorifrågor är ju egentligen väldigt lätta :)
Tisse 2011-01-07 23:45 ! Citera #
Ta det lugnt vettu, jag klarade min teori 6 gången!
Fick 49 och 51 hela tiden!
Sedan köpte jag 1000 frågor här och pluggade två dagar och fick 55 = alltså godkänd och här sitter jag med mitt kort :D
gefa 2011-01-09 14:23 ! Citera #
Tror inte det är så lätt att plugga två dagar innan provet! men jag tror att du är förberedd nu kanske eftersom det faktiskt är 3.e gången gillt nu ;) så kör hårt! Plugga inte för mycket det sista, utan förök att endast göra prov! ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov