Start > Körkortsforum > Uppkörning - CHECK & ett s…

Uppkörning - CHECK & ett stort tack till körkortonline.se

Gäst 2011-01-04 21:46 ! Citera #
Hej!

Hade teorin igår (måndag) och klarade den galant med 59 poäng. Det jag gjorde var att läsa boken två gånger och sedan svara på de frågor som finns här. När man börjar få runt 92 % på testen här, är du redo för teorin! Sedan hade jag uppkörning idag och klarade mig även där fintfint. Fick alltså körkortet idag :)

Vill påpeka att allt snack om att ”privatister” inte klarar uppkörningen på första försöket, så är det bara en myt. Jag är i grund och botten privatist, har aldrig tagit en lektion någonstans. Se detta absolut inte som att ja skryter, utan mer som ”pepp-talk” till alla privatister som har kvar de båda proven! :)

Vill tacka körkortonline.se för ett riktigt bra jobb när det gäller alla förklaringar och prov som finns här!

Over and out ;)
Wench85 2011-01-13 19:53 ! Citera #
MartinP
Hej!

Hade teorin igår (måndag) och klarade den galant med 59 poäng. Det jag gjorde var att läsa boken två gånger och sedan svara på de frågor som finns här. När man börjar få runt 92 % på testen här, är du redo för teorin! Sedan hade jag uppkörning idag och klarade mig även där fintfint. Fick alltså körkortet idag :)

Vill påpeka att allt snack om att ”privatister” inte klarar uppkörningen på första försöket, så är det bara en myt. Jag är i grund och botten privatist, har aldrig tagit en lektion någonstans. Se detta absolut inte som att ja skryter, utan mer som ”pepp-talk” till alla privatister som har kvar de båda proven! :)

Vill tacka körkortonline.se för ett riktigt bra jobb när det gäller alla förklaringar och prov som finns här!

Over and out ;)


Åh, vad peppande!
En bekant sa ungefär samma sak efter att ha använt teorin härifrån, jag hoppas verklgien att det stämmer! Det verkar så himla tråkigt att sitta framför nån dator på körskola och öva, bättre hemma med mina egna myskläder och min egen dator!

Och: GRATTIS!!!
fuzzy 2011-01-14 15:51 ! Citera #
Ameeeen va kuuuuul hoppas att jag också klarar det ..är också en privatist! :D
Fan va gryyyiiimtttt grattiiiisssss grattiiissssss hoppas att jag får uppleva den dagen :)
fuzzy 2011-01-14 15:53 ! Citera #
Men martin en fråga.... den boken du har ..från vilket år är den ..jag har en från 2003!!!! är det för gammalt eller är det inte så stor skillnad ?
fuzzy 2011-01-14 16:27 ! Citera #
En sista fråga hahaha ? . vilka frågor menar du dom som är ca 65 frågor? som är ”test”
Gäst 2011-01-14 20:58 ! Citera #
fuzzy
Ameeeen va kuuuuul hoppas att jag också klarar det ..är också en privatist! :D
Fan va gryyyiiimtttt grattiiiisssss grattiiissssss hoppas att jag får uppleva den dagen :)


Tack så mkt! :D Lycka till, verkligen! :) du kmr fixat, bara att verkligen TAGGA och komma förberred till proven så ska du se att du snart har kortet i din hand (:
Gäst 2011-01-14 21:03 ! Citera #
fuzzy
Men martin en fråga.... den boken du har ..från vilket år är den ..jag har en från 2003!!!! är det för gammalt eller är det inte så stor skillnad ?


Min är från 2010, artonde utgåvan av Körkortsboken. Om din är från 2003 så tycker jag absolut att du ska fixa en nyare bok, då 7 resp. 8 år är mkt och det finns säkert nya trafikregler och liknande som troligtvis inte står i din bok. Jag har också ”Du och jag i trafiken” från 2008 som jag pluggade lite i, men absolut inte mkt. Den använde jag mig endast av då jag kände att jag ville dubbelkolla något eller helt enkelt behövde en ytterliggare eller bättre förklaring av ngt. :)
Gäst 2011-01-14 21:04 ! Citera #
fuzzy
en sista fråga hahaha ? . vilka frågor menar du dom som är ca 65 frågor? som är ”test”


Yes dom menar jag, men se också till att du gör dom olika delarna av frågorna som man kan göra här, t.ex. Miljöfrågorna, Personliga förutsättningar o.s.v.
Gäst 2011-01-14 22:36 ! Citera #
Wench85
MartinP
Hej!

Hade teorin igår (måndag) och klarade den galant med 59 poäng. Det jag gjorde var att läsa boken två gånger och sedan svara på de frågor som finns här. När man börjar få runt 92 % på testen här, är du redo för teorin! Sedan hade jag uppkörning idag och klarade mig även där fintfint. Fick alltså körkortet idag :)

Vill påpeka att allt snack om att ”privatister” inte klarar uppkörningen på första försöket, så är det bara en myt. Jag är i grund och botten privatist, har aldrig tagit en lektion någonstans. Se detta absolut inte som att ja skryter, utan mer som ”pepp-talk” till alla privatister som har kvar de båda proven! :)

Vill tacka körkortonline.se för ett riktigt bra jobb när det gäller alla förklaringar och prov som finns här!

Over and out ;)


Åh, vad peppande!
En bekant sa ungefär samma sak efter att ha använt teorin härifrån, jag hoppas verklgien att det stämmer! Det verkar så himla tråkigt att sitta framför nån dator på körskola och öva, bättre hemma med mina egna myskläder och min egen dator!

Och: GRATTIS!!!


Ja, men plugga ordentligt och läs samt förstå förklaringarna på proven här så borde du klara dig! :) Håller med, mycket skönare att kunna sitta hemma och bara ta det lugnt än att va på ngn trafikskola och deras dator.

I alla fall - man tackar! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor