Start > Körkortsforum > Liknar teoriprovet körskolans …

Liknar teoriprovet körskolans webbtester?

Lisa M 2011-01-04 19:48 ! Citera #
Jag har gjort en hel del https://korkortonline.se/teoritest/ på något vis eller är de svårare? Har en massa vänner som skrivit provet och sagt att det var väldigt svårt och att man nästan inte förstod någonting av de frågor som kom. Är en aning orolig då jag inom kort kommer göra vägverkets prov..

Tack för svar! :)
Gäst 2011-01-04 22:11 ! Citera #
JA! proven är desamma men olika frågor som är omformulerade plugga på bra och läs frågorna ordentlig så kommer du nog klara provet :)
Lisa M 2011-01-04 22:25 ! Citera #
Hatar när frågorna omformuleras, blir på något sätt mycket svårare då! Men gjorde du många teorifrågor här på körkortonline innan du gjorde vägverkets prov?
Gäst 2011-01-04 23:01 ! Citera #
Jag har inte pluggat på denna sida jag klara uppkörningen nyligen och har kuggat på kunskaps provet ett par gånger nu ska göra kunskaps provet igen imorgon får se hur det går då :)
Gäst 2011-01-05 13:19 ! Citera #
Jag klara provet idag och har körkort :) jag önskar er alla där ute lycka till nu med körkortet.


viktiga saker som ni kan tänka på

# plugga hårt

# läs boken minst engång

# Försök förstå frågorna

# sist men inte minst när du ska göra provet ha inte för stora förväntningar du blir mer ledsen om du misslyckas då och när du klarar blir du jätte glad

lycka till nu om jag kan kan ni !! :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov