Start > Körkortsforum > Kuggad ... igen

Kuggad ... igen

Tisse 2011-01-04 15:23 ! Citera #
Seriöst.
Jag får snart panik. Jag har kuggat på teorin 6 gånger! Jag har till den 6 feb på mig att klara det sen måste jag göra om uppkörningen också, som jag klarade första gången.

Jag får 49 och 51 hela tiden!! Är liksom varannan gång. Blir så himla less. Jag läser igenom alla frågorna och sitter verkligen tiden ut numera, innan hade jag ca 25 min kvar av tiden. Men då läste jag inte igenom frågorna på samma sätt.

Vad fasen ska jag göra!!!
Lisa M 2011-01-04 17:42 ! Citera #
Läs och plugga överdrivet mycket i din teoribok, stryk under med en överstrykningspenna i boken det som är viktigast så du lätt kan hitta det när du bläddrar i boken. Det du tycker är svårt läser du flera gånger om, ta lite varje dag så fastnar det lättare. Att göra en massa webbtester är också ett bra tips.

Du har säkert gjort allt det här redan, men det är bara att försöka igen! Tillslut kommer du att klara det :) När du sitter och skriver provet och ska välja ett svar är det oftast det första du tänkte på som är rätt. Om du är osäker tänk såhär:

1. Är det svar du har valt det mest logiska?
2. Om du inte vet svaret, kör på uteslutningsmetoden
3. Chansa hellre än hoppa över frågan
4. Gå gärna tillbaka till fråga 1 och gå igenom frågorna minst 1 gång innan du anser dig själv färdig
5. Gör ditt bästa, Lycka till nästa gång :)
Tisse 2011-01-04 21:29 ! Citera #
Hej!
Har gjort allt det redan, har tillochmed börjat att läsa frågan, svara i huvudet hur JAG hade gjort och SEN tittar jag på alternativen, jämnför och väljer det som verkar logiskt och mest likt mitt men då får jag alltid 51 liksom..Så störigt
Lisa M 2011-01-04 22:27 ! Citera #
Kämpa på! Någon gång måste det fungera :)
Tisse 2011-01-05 14:58 ! Citera #
Hahahaha Körkort!!!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov