Byta körlärare...
Säg som det är. Personkemi kan man inte alltid komma ifrån. Din lärare ska inte vara något irritationsmoment under din utbildning, snarare tvärt om. Det kan vara jättesvårt att koncentrera sig på att köra om du har en människa du inte tycker om brevid dig.
Jag tror nog att det inte är så jätteovanligt att man vill byta lärare, och det är ju bättre att byta än att känna att man ksnke inte lär sig något.
Jag tycker att du ska säga sanningen, som det är. Om dom inte lär dig bra ska du säga det till som så att inte andra sedan drabbas av det. Men självklart om du inte vill set så kan du bara säga att du har fått bättre pris hos en annan trfikskola eller någon liknande. Så gjorde min kompis, hon sa att hon kom överend med en annan körskola och att hon skulle sluta där hon körde nu. men det var ju sant, där hon körde var det rätt dyrt.
Jag sa att min körskolelärares utlärning metoder inte var något för mig då jag ville ha en mer konkret och svart och vit inlärning. Dvs att läraren skulle säga till varjegång vad ja gjorde för fel och när endast för att jag skulle köra felfritti slutändan
Våga alltid säga ifrån. Känner du dig utnyttjad ska du genast byta. Det är dina pengar.
Säg direkt till honon att du inte tycker att han är bra. Alt säg att du vill testa flera olika lärare
Gör du det smidigt är det inga problem alls
Om du känner att du vill byta vänta inte. Jag väntade för länge, slösade bort min tid och mina pengar och til slut var jag så besviken att jag slutade på den skolan, ville ens inte tänka att ta nån annan lärare. Nu i min nya skola när jag har kört några lektion med deras lärare kan jag bara säga att min gammla trafiklärare gjorde inte sitt jobb som den ska.
Du köper en tjänst hos körskolan, så du väljer givetvis! Liksom du kan välja olika sorters mjölk du köper i mataffären... Den ena är inte bättre än den andra, men man kan föredra olika.
Det är du som betalar så självklart ska du få välja själv
Senaste foruminläggen
Rubrik