Start > Körkortsforum > Körprov i södertälje är det ti…

Körprov i södertälje är det tillåtet med atuomat?

miketumba@msn.com 2010-12-29 22:56 ! Citera #
Hej
är det sant att man måste gå via en trafikskola för att få göra körprov/atuomatbil i södertälje kan man inte boka en bil,dubbelkommando för uppkörningen många säger att man inte får köra upp i södertälje om inte en trafikskola bokar åt dig kan man inte bara ringa och boka en bil till sitt körprov en atuomatbil kan man bara köra upp i stockholm om man bokar själv jag vill köra upp i s-tälje stället jag kan bäst men jag har hört av olika att det går inte att köra upp längre med atuomatbil i s-tälje längre bara i stockholm får jag inte ringa och boka en atuomatbil och köra upp i s-tälje
känner ni till nån bra trafikskola i södertälje ,bra priser och kunninga en skola som inte lurar sina elever på pengar
B.C 2010-12-30 08:21 ! Citera #
Börja med att använda punkt och ny mening så blir det enklare att svara på frågan ;)
Gäst 2011-01-03 03:03 ! Citera #
B.C
Börja med att använda punkt och ny mening så blir det enklare att svara på frågan ;)



hahah, helt jävla underbart, 2 st kommatecken i allt det där ;)
Gäst 2011-01-03 11:45 ! Citera #
Tumba trafikskola är bra. Jag körde upp i Södertälje i automat med deras bil. Jag tycker trafikskolan har bra priser.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo