Hej
är det sant att man måste gå via en trafikskola för att få göra körprov/atuomatbil i södertälje kan man inte boka en bil,dubbelkommando för uppkörningen många säger att man inte får köra upp i södertälje om inte en trafikskola bokar åt dig kan man inte bara ringa och boka en bil till sitt körprov en atuomatbil kan man bara köra upp i stockholm om man bokar själv jag vill köra upp i s-tälje stället jag kan bäst men jag har hört av olika att det går inte att köra upp längre med atuomatbil i s-tälje längre bara i stockholm får jag inte ringa och boka en atuomatbil och köra upp i s-tälje
känner ni till nån bra trafikskola i södertälje ,bra priser och kunninga en skola som inte lurar sina elever på pengar
Körkortonline > Körkortsforum > Körprov i södertälje är det ti…
Körprov i södertälje är det tillåtet med atuomat?
Börja med att använda punkt och ny mening så blir det enklare att svara på frågan
B.C
Börja med att använda punkt och ny mening så blir det enklare att svara på frågan hahah, helt jävla underbart, 2 st kommatecken i allt det där
Tumba trafikskola är bra. Jag körde upp i Södertälje i automat med deras bil. Jag tycker trafikskolan har bra priser.