Start > Körkortsforum > Nervös inför teoriprovet!? don…

Nervös inför teoriprovet!? dont be!;)

Majorov 2010-05-27 12:15 ! Citera #
Oh shit, jag klarade provet idag med 62 poäng av 65!!
Jag var så inställd på att det skulle vara jättesvårt, men nej!! Om man har läst boken en gång och gjort ”distanstesterna” så klarar man det.
Jag visste redan att jag var godkänd efter hälften av frågorna på provet :D . Nu har jag uppkörning nästa vecka, hoppas att jag klarar den direkt!
Gäst 2010-05-27 18:15 ! Citera #
Har inte gjort en enda fas på min körskola , klarade det idag på första försöket. Har läst halva teoriboken och använt teo trafikskola och gjort dom 65 gratisfrågorna här på körkortonline ! Det är bara att leva sig in i själva frågan själv , så fattar man vad som är rätt ! Try it!
Gäst 2010-07-01 19:11 ! Citera #
Det är lättare att fatta teorin när man satt körningen lite i ryggmärgen.
STR’s faser är fan svåra.. eller va, du kan jag svara på varrenda fråga utan till lol..

Tydligen är STR’s frågor mycket mer komplicerade än VV’s.
bedboy 2010-08-08 21:25 ! Citera #
Kan det inte ha med att du kanske är van med trafik osv osv redan som ung? har man ett intresse för något så kan man de mesta runtomkring redan, jag gjorde gratistestet online på körkortonline.se, jag fick 63 av 65 rätt, utan att ha pluggat något alls innan
Gäst 2010-08-09 10:19 ! Citera #
Oh, lyxit för er som har så lätt. Själv måste jag plugga på bra mycket innan något sätter sig i ryggmärgen. Har gjort flera internet test. Några går jättebra, medan andra blir jag inte godkänd på. Jag tycker det verkar halvsvårt med att göra teori på riktigt. Ska göra STH frågor, men jag behöver nog plugga lite mer, speciellt om ni säger att de frågorna är väldigt svåra. Känns onödigt att göra dom, och sen inte bli godkänd vilket betyder att jag måste köpa om dom och sen göra igen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor