Blev pappa som betalade det, en födelsedags present
//Pappa betalar allt:P haha
Mitt körkort betalas genom ett konto där mina föräldrar har satt in x antal kronor varje månad sen jag var liten.
Lite av pengarna är från farfar men det mesta har jag sparat ihop själv från studiemedlet!
Mamma och pappa betalar allt, men själv så har jag sagt att jag inte ville ha något stort till min födelsedag
Mamma och pappa har sparat mitt barnbidrag från när jag var liten, vilket nu kommer gå till körkortet. Jag har också pengar som jag har ärvt av min mormors bror, vilket jag fick passande i julas. Om inte det räcker, har jag jobbat i sommar och kommer jobba i sommar.
Önskar att jag kunde sparat ihop pengarna själv, hatar att kräva saker av andra. Men får antagligen bli min pappa som betalar.
Pappa betalar
Han har sagt det att sköter jag skolan och min idrott så kommer jag få körkortet av han, oavsett vad det kostar.
Min kära mamma betalar faktiskt!
Jag betalar också själv med lite hjälp av julklappspengar, det är absolut bästa julklappen! Så himla dyrt att ta körkort!!
Mamma och pappa betalade mitt körkort. Tror att jag betalade totalt typ en körlektion, sen betalade de resten :P