Ni som skrivit teorin nyligen...vad anser ni om denna sida? ger den nåt? Tänker så att man inte sitter och pluggar för mycket i onödan på denna sida.
Har den hjälpt er?
Jag skrev provet idag och fick 54 av 65 blev jäklit glad kan jag säga efter att ha kuggat 3 gånger innan. jag tror inte att denna sida hjälper så hemskt mycket den finslipar kanske bara dina kunskaper. läs trafikboken den är bäst enligt mig! de prover man får göra på skolan hjälper en hel del.
så jag tycker att man ska läsa boken ett par gånger och inte stressa för mycket. jag tog också på mig hörlurarna som man kan använda för att lyssna på frågan. det hjälpte en hel del kan jag säga.
lycka till nu!
Jag fick också 54 poäng! Jag har inte gjort några test här alls, läser bara forumet
etc Jag pluggade med hjäp av boken och en skiva som hette TEO tror jag
Skrev idag och klarade det!!! 59/65 yes! Jag har gjort dom här testerna flera vändor, tror jag svarat på alla frågorna 3-4 vändor. Jag tycker att den här sidan är kanon!! Har du bra resultat här och har läst boken så borde du klarat!! Sitter och väntar på min kör tid nu
Hej, Uppkörningen gick bra. Jag klarade det!!!
Ja vad menar jag med bra...jag låg i snitt på 97% när jag gjorde testerna här....men jag gjorde dom många många gånger...så kör här och läs boken så grejar ni det!!!
Jag fick 47/65 första gången jag skrev provet, då hade jag övat in Bonniers Trafikskola 2010 (nerladdat och skitprogram), andra gången fick jag 55/65 efter att jag hade finslipat med frågorna på den här sidan. Båda prov som jag hade var det mycket liknande frågor här som på det riktiga provet.
Jag kan dock rekommendera att verkligen använda all tid du får på provet, när jag hade besvarat alla frågorna var det cirka 6min kvar, dessa använde jag för att gå tillbaka och gå igenom de frågor jag var osäkra på, vissa svar ändrade jag faktiskt på.
Lycka Till!
Jag har skrivningen om 1 vecka.. Jag har läst boken en del, och små läser lite hela tiden nu så här veckan innan små-repeteringar. Jag gör även test på körkort.se
Är det någon som har tränat på den sidan och sen gjort prov?? Skulle väldigt gärna vilja veta de, så man inte sitter på gör allt de där och sen hjälper det inte till provet. Självklart lär man ju sig nått, men ni förstår vad jag menar