Start > Körkortsforum > Man har rätt till minst 2 uppk…

Man har rätt till minst 2 uppkörningar inom 2 månader!

Gäst 2009-02-17 16:31 ! Citera #
Måste säga att jag tycker att det här nya systemet är helt sjukt. att man bara har två månader på sig.
jag klarade uppskrivningen vid första försöket. sen kugga jag på uppkörningen pga en skitsak jag inte ens hade kunnat göra något åt.
jag ringde vägverket men dom kunde ”tyvärr” inte erbjuda mig en ny uppkörningstid inom dom här 2 månaderna.
för att dom hade inte riktigt kommit in i själva systemet än:S.. okeeeej!! men egentligen så ska dom kunna erbjuda mig en ny uppkörningstid, det är min rätt!
så jag kan säga att jag är ganska så trött på det här med körkortet nu:S!

ska både köra och skriva upp igen den 24 feb, hoppas det går vägen då, annars ger jag upp!
Aleksandra 2009-02-24 18:15 ! Citera #
Man ska ha rätt till iaf 1 provtid till ifall man skulle kugga på något av proven. En kompis till mig kuggade på uppkörningen men klarade teorin. Hon fick en ny tid bara en vecka senare. Så egentligen så ska de ge en chans till.. Hoppas det iaf gick bra med körkortet :D
Tycker inte du ska ge upp om det inte gick bra..
Gäst 2020-11-18 15:07 ! Citera #
Gäst 2009-02-17
Måste säga att jag tycker att det här nya systemet är helt sjukt. att man bara har två månader på sig.
jag klarade uppskrivningen vid första försöket. sen kugga jag på uppkörningen pga en skitsak jag inte ens hade kunnat göra något åt.
jag ringde vägverket men dom kunde ”tyvärr” inte erbjuda mig en ny uppkörningstid inom dom här 2 månaderna.
för att dom hade inte riktigt kommit in i själva systemet än:S.. okeeeej!! men egentligen så ska dom kunna erbjuda mig en ny uppkörningstid, det är min rätt!
så jag kan säga att jag är ganska så trött på det här med körkortet nu:S!

ska både köra och skriva upp igen den 24 feb, hoppas det går vägen då, annars ger jag upp!
Hej :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov