Start > Körkortsforum > Privat halkkörning?

Privat halkkörning?

millys 2010-11-23 10:04 ! Citera #
Vid privat halkkörning; vilken/vems bil används? privat eller?
Gäst 2010-11-23 13:19 ! Citera #
Nej det tror jag inte. Du får köra bilen som dom har där vid halkbanan.
JohSme 2010-11-24 14:48 ! Citera #
Hej! Som tidigare postare trodde så stämmer detta. Bil finns på Halkbanan och det är den du kör, även om du kör upp som privat. Detta för att bilen du kör skall hålla en viss standard och speciellt dess däck. Lycka till!
//Johsme
Gäst 2010-11-24 15:36 ! Citera #
JohSme
Hej! Som tidigare postare trodde så stämmer detta. Bil finns på Halkbanan och det är den du kör, även om du kör upp som privat. Detta för att bilen du kör skall hålla en viss standard och speciellt dess däck. Lycka till!
//Johsme


Och så vill man ju inte slita på sin egna bil heller :D
thebean 2011-03-29 19:44 ! Citera #
De har oftast speciella funktioner på halkbilarna som den bilen jag hade; den började blinka med varningsblinkers när jag ens råkade peta på kopplingen och en knapp för att sätta på och stänga av ABS-bromsarna. Anledningen till att dem hade varningsbinkersen kopplad till kopplingen var att de skulle se att du gjorde rätt.
Gäst 2011-05-08 18:48 ! Citera #
En till skillnad på våra bilar var högtalarna. Instruktörerna talade i walkie-talkies för att guida oss genom allt. Beröm och kritik från alla som körde hördes

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor