Start > Körkortsforum > Teorilektioner?

Teorilektioner?

millys 2010-11-23 09:57 ! Citera #
Måste man delta i dessa? Vet att jag har svårt för koncentrationen nr jag lyssnar på ointressanta saker.
Hannowh 2010-11-23 22:20 ! Citera #
Nej man behöver inte gå på dem . Men alla handlar om ett speciellt stort ämne och är det något ämne du har svårt för så kan det va bra och få expert hjälp :) lycka till
MVH hanna
Kaptenper 2010-11-25 13:37 ! Citera #
Hehe, jo som sagt om du känner att det är svårt att lyssna på ointeresanta saker borde du kontakta
en trafikskolelärare och säga just det att du har svårt för detta.

Själv har jag inställningen att är jag inte intreserad blir det mycket svårare att ta körkortet, jag är snickarlärling
och är beroende av att ha körkort, därför är jag intreserad.

Hoppas det löser sig!
Poisend 2010-11-25 18:45 ! Citera #
Jag gick på de flesta även om jag inte var tvungen, de kanske inte alltid är roligt men jag tycker jag lär mig mer av de, för även om de är tråkigt och så, så har man ändå hört de sägas innan.
Jag har iaf lättare att dra mig till minnes och komma ihåg än att bara läsa boken.
Men de är jag de, så du måste ju inte gå men jag skulle iaf föröka gå på någon (främst kanske de värre delarna, de lärde jag mycket på) om jag var du!!! Men jag håller med de föregånde rådgör med din trafikskolelärare och se vad den tycker oxå, men kanske inte helt. Följ vad du tycker verkar bäst ;) så kommer de gå bra för dig tror jag :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov