Så ska det låta! Det finns egentligen inget o vara nervös över. Får du inte skriva eller köra pga halkan så ringer du transportstyrelsen o skäller ut de. De kan också göra fel o tro mig det e inte första gången det händer. Min farsas kusin äger en trafik skola en av gbgs bästa faktiskt o han satte dit en inspektör för att han lurade eleverna som skulle köra upp o sa ”kör in där” när det va enkelriktad eller förbjudet med motorfordon o köra där. Det står starkt enligt reglerna att de INTE får lura en. Inte nog med att det är taskigt men det kan även leda till trafik olyckor. Så den jävel fick sparken. Va även en inspektör som åkte dit förra året för att godkänt elever mot pengar, hon bad om en viss summa o hon godkände din körning oavsett hur kass eller bra du körde. Vad jag försöker säga är att folk med makt är oftast de som gör fel.
Tyvärr så har man inte mycket o säga till om när det gäller ”lagens män/kvinnor”
svt.se/2.22620/1.1457588/tog_emot_mutor_av_korkortselever&lid=aldreNyheter_275209&lpos=rubrik_1457588 där har ni kvinnan som tog emot mutor