Hej Annis! Har själv uppkörning nästa vecka på onsdag. Tror att om du bara e lugn o inte blir för nervös så ska det nog gå bra. Kom ihåg allt du lärt dig o så. Man kör oftast bättre än man tror men klart man blir lite rostig när man vet att nu e det på riktigt. Det bästa du kan hoppas på e att du får en relativt cool person o köra upp med. Jag vet att vissa av mina vänner som har körkort nu har fått köra upp med de PETIGASTE personerna som finns.
Sen va trevlig o så hela tiden i visa att du kan köra men gör det inte svårt för dig själv.
Hej!
Lycka till på uppkörningen!
Jo, har läst runt lite här på sidan och blivit lite skrämd av vilka folk har fått köra upp med. Håller tummarna för att jag får någon som går att prata med och gör sitt jobb utan att vara petig!
Jag har uppkörningen om tolv dagar, känner redan hur fjärilarna i magen inte kan hålla sig lugna! Hade iaf halkan idag och det gick bra, tror jag..
Det är nämligen ett problem, min körskolelärare sade till mig att man får brev efter
fjorton dagar om man har blivit kuggad, men jag har uppkörningen om
tolv dagar - hur går det ihop? För om jag kuggar på halkan får jag ju inte göra uppkörningen? Helt galet. Tänkte om du hade haft halkan, sa de samma sak till dig?