Enköping
Klarade uppkörningen efter 2a försöket äntligen, Min första uppkörning i Väsby fick någon dryg medeålders tjej som var ute efter att enbart kugga den jäveln, allt går bra tills vi är i någon köbildning i häggvik där hon kuggar mig för att jag växlar på ett ”konstigt sätt” då jag när jag ser kön framför mig kör i 60 km/h börjar motorbromsa och efter några meter när hastigheten minskar växlar jag ner samtidgt som billen rullar in mot kön och stannar säkert men enligt henne borde jag motorbromsat helt till kön och växla ner till 1an när jag stannat istället för att växla ner i förväg och rulla in med 2an. ”Tyvärr kan jag inte ge dig godkänt då du enligt mig växlar på ett konstigt sätt”
Min andra uppkörning i Enköping en stad jag aldrig besökt är från Akalla får en trevlig medelålders man som direkt ger mig intrycket att han vill ge mig en chans allt börjar bra vi backar ut med xc40n och kör mot e18 oslo sedan kör vi av på avfarter och kör på landsväg, sedan massa manöverings uppgifter start i lutning, bakparkarkering som tur inte fickparkering och direkt när vi anländer säger han att jag kan köra hem själv och godkänd, rekomenderar starkt Enköping till alla som kuggar i stockholm pga trafikverkets äckiga häxjakt