Kuggade fjärde uppkörningen
Är så frustrerad, blev kuggad över småsaker. Jag har inte för hög ego men min körning var fan bra, inte perfekt, men bra! Hade koll på högerregeln, stopplikt, cirkulationsplatser, växlingar, hastighetsanpassningen och väjningsplikten.
Skulle köra över en korsning och märkte av att en gående skulle gå över lite försent då de inte var så synliga meter ifrån. Var direkt medveten om det och påpekade högt att jag borde stannat. Hon svarade att jag bara ska fortsätta vidare och inte tänka på det. Men enligt mitt resultatet var min manövrering fel, ingen trafiksäkerhet och brist i att följa trafikregler 😭 likeeee
Gör det verkligen skillnad på vem man får som inspektör? Förra uppkörningen körde jag lite sämre med en annan och kuggade över min hastighet på landsvägen, vilket jag förstod helt och accepterade. Men nu har jag tydligen mer att öva på inför nästa uppkörning. Så jobbigt då jag kände att jag var så nära körkortet😩
Aja, kan inte göra mer än att fortsätta köra och hoppas på att nästa går bättre.
Det spelar ingen roll att du körde perfekt i övrigt. Du begick ett misstag som alltid leder till kugg, du utsatte en gångtrafikant i fara. Sen säger de alltid att man inte ska tänka på det och köra vidare. Öva mer och öva på att vara väldigt uppmärksam på din omgivning.
Kör bättre nästa gång lil bro🙏😭