Börjar ge upp detta
Jag har haft sån jävla ångest över körkort sen 2020 har kört med föräldrar blev skälld å så har sen dess inte ens vilja försöka ta tag i den åren går man är 25 år börjar inse att jag aldrig klarar av detta för teoriprov misslyckas varje gång 50 poäng.känns som jag aldrig kommer lyckas kommer aldrig ta de . Mår så jävla dåligt känner mig fett värdelös att man inte ens har körkort och är inte en del av samhället vill typ dö asså
Förstår att det känns tungt.
50 poäng är inte långt ifrån. Lite mer plugg på de kategorier du svarade fel på så löser du det här!
Jag förstår stressen över körkort, har varit i samma situation. Själv tog jag körkort vid 30 års ålder. Mycket stress, ångest och tvivlan innan. Men till slut gick det. Det kommer gå bra för dig också, är fullständigt övertygad om det.
När det gäller teorin är mitt råd att plugga med olika appar, inte bara en. Jag använde Körkort online och Trafiko. Upplevde att jag fick en mer heltäckande bild då. Läste även båda apparnas teoriböcker. Om det känns för mycket just nu kan du ta en liten paus och planera för hur du ska studera inför provet. Sen kan du ta tag i det igen. Fokusera på de delar som är svårast.
Jag önskar dig stort lycka till!