Manuell uppkörning i Södertälje- vilken bil?

Öppet forum, ingen registrering
12:23
Länka

Hej!

Är det någon som nyligen har gjort uppkörning för manuell bil i Södertälje och vet vilka bilar Trafikverket använder just nu?

Använder de fortfarande Volvo XC60 eller har de bytt till någon annan modell?

Jag undrar också om ABS Trafikskola använder samma bilmodell som Trafikverket i Södertälje, eller om det är en annan bil.

Tack på förhand! 😊

Öppet forum, ingen registrering