Mår skit och otur med inspektör.
Hade min första uppkörning idag i Järfälla och varit så himla nervös de senaste dagarna. Jag tänkte berätta för inspektörerna direkt att jag var nervös och förväntade mig att inspektören skulle prata med mig och var trevlig så man känner sig mindre nervös.
Direkt när körprovet börjar hinner jag knappt säga något, han frågade inte hur det går eller hur jag mår och vad knäpp tyst trots att det var min första uppkörning. Såklart förväntar jag mig inte att inspektörerna ska sitta och babla med mig hitt och ditt, det är inte de vi är här för. Menar däremot att man ändå ska ha empati för människor att om man är nervös skulle det varit skönt att försöka vara snäll och prata med personen som gör körprovet. Fråga tex är du nervös känner du dig redo.
Allfall körprovet gick helt åt helvete var så nervös så gjorde så många fel, har aldrig känt mig så dum heller. Trots fler köra lektioner både i trafikskola och privat gick det helt åt helvete. Önska däremot att inspektörerna hade varit trevligare så man inte hade känt sig extra skit. Personen la onödiga kommenterar såsom att här ska du gasa på, här är det 50 väg (vi lämnade precis Trafikverket).
Aja mår allfall skit och hoppas det går bra för alla er andra, är det någon som har haft samma upplevelse. Är lite traumatiserad att göra om mitt körprov.
Jag vill påstå att inspektören gjorde rätt som inte pratade, det är så himla lätt att göra fel när man pratar.
Det är bättre att det är tyst så att man kan koncentrera sig i lugn och ro.
Jag hade tur med min inspektör han sa inget utan bara vart jag skulle åka, hade han pratat med mig då hade jag garanterat sagt åt honom att hålla tyst.
Jag är inte där för att prata jag är där för att köra!