Klarade uppkörningen på första försöket - privatist + manuellt bil
Om ni har några frågor eller funderingar hör av er!
Grattis! Vad var det för bil du fick köra på uppkörningen och vilken stad?
Hej! Uppkörningen var i Malmö. Körde med en Volvo xc60. Har aldrig kört en så stor bil men det var faktiskt jättekul!
Hej
super bra jobbat!!!
Undrar hur mycket du körde innan, hur många timmar per dag och om du kan sammanfatta det som var svårast under övningskörning och hur du lyckats komma över det
Tusen tack