Klarade uppkörningen på första försöket - privatist + manuellt bil

Öppet forum, ingen registrering
20:08
Länka

Om ni har några frågor eller funderingar hör av er!

22:49
Länka

Grattis! Vad var det för bil du fick köra på uppkörningen och vilken stad?

17:11
Länka

Hej! Uppkörningen var i Malmö. Körde med en Volvo xc60. Har aldrig kört en så stor bil men det var faktiskt jättekul!

15:57
Länka

Hej

super bra jobbat!!!

Undrar hur mycket du körde innan, hur många timmar per dag och om du kan sammanfatta det som var svårast under övningskörning och hur du lyckats komma över det

Tusen tack

Öppet forum, ingen registrering