Uppkörning Eskilstuna
Min lärare var jätte nöjd med min körning och sa att han skulle bli förvånad om jag,Blir underkänd.
Körde med en ung tjej, som var mycket reserverad, stel i blick och ingav en mycket dömande energi, Jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig på många moment. Men jag fick STEN hård underkändning. Min lärare sa att du har otur om du får dem unga inspektörerna för dem är hårdare och har ingen erfarenhet. Mycket riktigt.. Det märktes att det endast letades fel. Hade 3 små mindre fel, blandannat Någon placering, ett motor stopp Vid rödljus. Och sen en buss som stog stilla och blinkade innåt på 50 väg, Där ville hon att jag skulle ha stannt!!! ( VA! Ska jag bokera körfältet frör andra då när bussen inte markerar att den ska svänga ut! Jag var så arg så jag kokade kan jag säga. ) FY FAN! Absolut vara handligs berädd. men STANA !!! ???? NEJ HELT FEL, ska jag stanna längst med bussen, blokera honom och bilar bakom för att det KANSKE KAN KOMMA någon bakom ? EH FY FAN... 3 Fel och UNDERKÄND DIR!!!!. Dem säger helhet,det stämmer absolut inte. Speciellt inte för den här unga inspektören. AKTA ER nogga för Unga o erfarna inspektörer, där ska körningen sitta minitiöst. Jag kan säga att jag aldrig kommer att köra upp med henne igen, Jag kommer dessutom tvingas ta om min Teori nu på grund av att det inte finns några lediga tider nu! FY FAN.