Start > Körkortsforum > Kuggad för 6 gången Hjälpp!!

Kuggad för 6 gången Hjälpp!!

Gäst 2010-11-05 12:24 ! Citera #
hej
är det någon här som kan hjälpa
jag har gjort så många kunskapsprov att jag snart tar självmord :cry:
problemet är att varje gång är jag så nervös att jag pissar på mig
vad kan det bero på ska jag söka psykolog
eller har ni tips
samma sak på uppkörningen
tack i förhand :)
Pra 2010-11-05 13:10 ! Citera #
Du Har redan poängterat ut felet själv
”problemet är att varje gång är jag så nervös att jag pissar på mig”

Försök o slappna av lite så kommer det säkert gå mycket bättre. Du lägger ner mer energi på o vara nervös än o göra provet. Redan där har du kuggat
so 2010-11-05 13:23 ! Citera #
Det verkligen jobbigt att komma till det stadiet
jag kan förstå dig
men slappna så mycket det går
tänk bara på något positivt
och lycka till :D
leee 2010-11-05 13:24 ! Citera #
Pra
Du Har redan poängterat ut felet själv
”problemet är att varje gång är jag så nervös att jag pissar på mig”

Försök o slappna av lite så kommer det säkert gå mycket bättre. Du lägger ner mer energi på o vara nervös än o göra provet. Redan där har du kuggat

du har rätt
behöver verkligen hjälp
sebbbbbbeee 2010-11-10 10:30 ! Citera #
Dude relax! nej men seriöst ta det lugnt. Jag har en kompis som heter Tobias som har kuggat 7 gånger men det är bara för han inte pluggar något och sen har han nog inte riktigt alla hästar hemma:S Men hoppas det går bra för dig den 7:de gången.
Pra 2010-11-10 18:55 ! Citera #
sebbbbbbeee
dude relax! nej men seriöst ta det lugnt. Jag har en kompis som heter Tobias som har kuggat 7 gånger men det är bara för han inte pluggar något och sen har han nog inte riktigt alla hästar hemma:S Men hoppas det går bra för dig den 7:de gången.

Om han aldrig pluggar o ändå försöker så har han nog inte många hästar hemma. Det e inte nåt man fixar utan o plugga/köra. Man måste vara medveten om hur stor ansvar du har som bilförare för o hålla vägarna säkra. Finns nog med idioter som inte kan köra. Sen verkar det inte som om din kompis riktigt vill ha körkortet om han aldrig går in för det.

Det e så med allt - Vill du ha nåt så kämpa för det o gör dig förtjänt av det.
Gäst 2010-11-28 16:16 ! Citera #
Det är nog bara att träna mer och framför allt lära dig att tro på dig själv. Kan du teorin eller inte? Kan du den så kan du ju skriva det du kan och då bör det inte vara några problem. Kan du det inte så har du anledning att vara nervös. Du behöver alltså träna på dessa tankar tror jag. Lycka till!
Annis 2010-11-28 21:47 ! Citera #
Sätt inte så stor press på dig själv! Tänk istället att det är som ett vanligt test du gör
på datorn på exempelvis trafikskolan. När jag gjorde teorin tänkte jag att det värsta som
kan hända är att jag får göra om det, och det är inte alls farligt. Svara på allt du kan bara,
kan du inte allt måste du bara plugga mer :)
Freja 2010-12-20 05:32 ! Citera #
Hmm...visst kan man vara nervös, men jag tror ändå att det är brist på kunskap som gör att man kuggas gång på gång. Har du gjort ALLA frågor i ALLA tester på denna site t ex? Har du läst ALLA sidor i teoriboken och känt att du förstår det som står? Testa gärna andra tester med på andra siter, så att frågorna kommer med annan vinkling.

Lycka till:)
Orhan 2010-12-20 15:05 ! Citera #
Tjena.
Jag har kuggat för andra gången men dock klarat uppkörningen.
Har nu på onsdag igen .
Känner det samma men det är bara och plugga på och lära av sina fel.
Jag hade inte pluggat så mycket innan och inte tagit seriöst .
Känner mig också riktigt stressad varje gång.
Men bara att plugga försöka göra frågorna här på korkortonline för dom hjälper verkligen kan jag säga.
Min kusins mor klarade efter 3 uppkörningar och 9 teori så ge inte upp hopper och jag önskar dig lycka till.
Du kommer klara det !

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov