Start > Körkortsforum > Kugga för 3:e gången

Kugga för 3:e gången

erika 2010-11-24 15:35 ! Citera #
Vet precis hur det känns att köra mot en stoppskylt. det gjorde jag på min uppkörning för 3 veckor sedan, efter det var det bara att åka hem, inte änns 20 min behövde jag köra. vart helt knäckt, fattade inte hur man kan va så dum å göra någonting sådant..det enda som är bra med det är att man lär sig nått på det, och vet att det aldrig kommer hända igen.

idag så körde jag upp igen! jag fick samma gubbe som förra gången. tänkte att nu var det kört..men icke då, han mindes mig inte och efter 40 minuter så stod jag med mitt körtkort i handen :D kan säga att jag stannade till 3 gånger vid en och samma stoppskylt, vad livrädd att göra samma misstag igen :D

hoppas att du klarar det :D
Not so deppis anymore 2011-01-20 03:04 ! Citera #
Been dying to share this!! HAHA jag har flyttat så, har byt internetleverantör åh shitt.. Har vart utan internet i mer än 2 mån..Tills nu idag.. Tog körkort den 24 november, 4:e försöket.. inga anmärkningar alls.. hehe.. dessutom var det första gången jag körde i snö för år 2010.. då det nyss kommit ..en månad innan jul,,hehe lätt åh komma ihåg

Men kämpa på alla därute, som böja tappa hoppet..:P
Gäst 2011-01-20 03:20 ! Citera #
Händer lätt att man missar enkla saker när man är stressad och så :P
Nori 2011-01-24 22:03 ! Citera #
Teoriprov den 15/2 och uppkörning 1/3 :D
Josse 2011-01-25 10:23 ! Citera #
Gjorde en ”testuppkörning” med min körskola, fast en annan lärare än den jag brukar köra med. Var jättenervös, så jag stannade vid grönt ljus trots att han sa att det var fritt att köra :lol: Sen fick jag motorstopp på en motorvägsavfart med en långtradare precis bakom. INTE bra. Så, det var bara att ta några körlektioner till... Men det kändes bra att det inte var uppkörningen detta hände på i alla fall...
Gäst 2011-01-27 00:00 ! Citera #
Det är lätt att man gör misstag man annars kanske aldrig skulle gjort normalt. Jag kände mig själv väldigt bekväm när jag övningskörde hemma, men det faktum att det är en uppkörning höjer nervositeten och därför uppstår enkla misstag, man är ganska tankspridd, man kanske rentav vill för mycket, vilket leder till misstag om man har otur. Allt handlar om träning, man ska kunna hantera situationerna lika bra oavsett vem det är som sitter bredvid, man får helt enkelt se till att vara mentalt förberedd och inte stressa upp sig, men det är lite lättare sagt än gjort :P

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov