Körkortonline > Körkortsforum > Hopplöst
Hopplöst
Känner mig helt åt helvete. Kuggat 4 uppkörningar varav en där var jag för kaxig och en för dålig förare. Efter den halvdana upplevelsen (första kuggen) har jag kuggat 3 i till. Efter första kuggen tränade jag mycket och gick i trafikskola som sa att jag var redo. Jag körde upp igen och enligt mig gjorde jag misstag pga av nerver. Tredje uppkörningen gjorde jag en sjukt dum miss vid ett rödljus med spärrområde och kuggade på det. Fjärde uppkörningen kuggar jag på att 2 fordon gått sönder bredvid avfarten på motorvägen ( de ligger på väggrenen) och jag kör ”för snabbt och för nära dem”. Jag säger till inspektören när jag ser dem oj kolla där och saktar in lite, och är allmänt inriktad på att ngt kan hända men det var ej tillräckligt. För övrigt gjorde jag en halvdan parkering men har aldrig haft problem med det innan. Blir helt sjukt provocerad av detta och kan inte ens sova ordentligt. Alla polare tar körkortet på första andra försöket och jag kan inte ens klara det på 3… har någon något tips eller något som kan göra att jag mår bättre?