Start > Körkortsforum > Snart dags

Snart dags

Pra 2010-11-02 13:27 ! Citera #
Teori prov om 2 veckor och uppkörning om 3 veckor. Känner mig ganska säkert på bägge proven. Bara jag inte får massa frågor om bruttovikt, tjänstevikt osånt skit för det e jag värdelös på. Uppkörningen borde jag klara om jag inte får ett rövhål till inspektör som kuggar mig på MINSTA grej.

Jaja återstår o se. Kommer självklart uppdatera er om hur det gått :P
acaraxe 2010-11-02 19:47 ! Citera #
Lycka till... och angående allt med olika vikter.... tycker också att det är sjukt krångligt men tror knappast att det kommer mer än en fråga på det, får hoppas det i alla fall.
Pra 2010-11-02 19:58 ! Citera #
A fy fan. Första gången jag gjorde teori provet så fick jag en fråga ”vad gör du om du tar ut oljestickan o ser att det är för lite olja” ja jag tänkt spränga upp bilen o se om det hjälper. Det e la klart fan att jag fyller på med olja, vissa frågor e så jävla dumma hahaha. Det som o fråga ”vad gör du om du e hungrig”
Gäst 2010-11-05 11:45 ! Citera #
Samma gäller mig med teorin. Man känner sig så säker på alla frågor men de är nog svårare när man väl sitter där.
Tror det är viktigt att ta det lugnt och läsa igenom frågorna noggrant så man inte drar på sig slarvfel.
’’Släpkunskap’’ känns så onödigt. om jag verkligen behöver dra ett släp någon gång kan jag väl kolla upp det då!
Lycka till :)
Gäst 2010-11-08 19:08 ! Citera #
Håller med om släpfrågor, det är bara så onödiga grejer som man kommer glömma med en gång känns det som.. Samma med statistik!
Pra 2010-11-08 20:21 ! Citera #
Släp och vikt frågorna e så jävla onödiga (bruttovikt,tjänste) o sånt skit. Anledningen till att det har blivit krångligt till o ta körkort e för att det finns för mycket onödiga frågor/regler. jag tycker fan inte att cyklister ens ska befinna sig på vägen. Häromdan va jag ute o övningskörde med farsans kompis, han äger en trafikskola. Så skulle jag passera en bevakat övergångsställe, grönt för mig o rött för honom. Idiot jävel ser att jag kör o ändå rusar ut på vägen, jag såg honom i ögonvrån som tur va och är väl bekant med hur de kan vara ibland (skiter i o stanna o sånt) så jag va beredd på o bromsa ifall. Tur det, annars hade jag kört på idioten. Poängen e att de skiter fullständigt i hur de cyklar de lägger all ansvar på bilföraren o tror att de ska enbart rätta sig efter de.
AnnaHH 2010-11-17 11:27 ! Citera #
När jag var ute och övningskörde med min trafikskola för någon vecka sedan kom det
en cyklist i rondellen. Blev helt chockade men tydligen får de cykla ”som en vanlig bil”
om det inte finns någon cykelbana. Stört, de borde aldrig få vara på vägen..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo