Start > Körkortsforum > Upkörniing och nervöös

Upkörniing och nervöös

Lollo lovisa 2010-11-04 23:24 ! Citera #
Hahah ja klarade det, är så lycklig :D haha carro, va gör du här? pyyyyys , haha skoja puss
Pra 2010-11-05 13:17 ! Citera #
Grattis grattis. Problemet e att många skrämmer upp sig själva. Den du kör med är inte mer än mänsklig, det e inte så att jorden går under om du skulle kugga.

Vilka moment fick du göra då? och vad sa inspektörn? :D
Johanlu 2010-11-05 16:37 ! Citera #
Håll dig bara lugn så kommer det gå alldeles galant. Även om du gör misstag så behöver det inte betyda hela världen.
carrhoe 2010-11-07 11:41 ! Citera #
Vad jag gör här? jag läser om uppkörningar :D såå kul att jag såg ditt fina lilla inlägg här :) så vackert! haha men fattade inte att du var så desperat och nervös :D haha ne skoja! pussss
Mieville 2010-11-08 17:13 ! Citera #
Pra
Nopp. Fick en riktigt råtta till inspektör. Han va stel o tråkig som fan, säkert haft piss barndom själv eller nåt, o hans förklaring va ”dålig placering i rondell”. Så de kan vara jävligt petiga men som sagt det e väldigt individuellt, vissa kan vara soft som fan o andra kan vara riktigt jobbiga o petiga. Var ska du köra upp btw?

Otippat att kugga på dålig placering i rondell. körde du motsatt körriktning eller?
Låter farligt att det är väldigt mycket som avgörs på vilken person man får. Verkar som om man ska beställa in munkar ifrån anonym till deras kontor innan fikapausen för att förbättra oddsen.
Pra 2010-11-08 17:56 ! Citera #
Mieville

Otippat att kugga på dålig placering i rondell. körde du motsatt körriktning eller?
Låter farligt att det är väldigt mycket som avgörs på vilken person man får. Verkar som om man ska beställa in munkar ifrån anonym till deras kontor innan fikapausen för att förbättra oddsen.

Nopp inget sådant han gav mig ingen bra förklaring utan sa bara så. Men det syntes på han att han ville kugga mig dålig attityd, stel, kall o tråkig människa som fan. Jag blev så sur innombords men försökte hålla mig lugn hela tiden för jag visste att han skulle kugga mig oavsett. Som sagt kaxig person från sekund 1
Pra 2010-11-08 17:59 ! Citera #
Så länge det e människor som avgör ens liv eller annat så kommer det bli makt missbruk oavsett. Därför hatar jag att det ska vara en människa som ska avgöra om du e godkänd eller inte. Har du aldrig haft en dålig dag o tagit ut det på någon annan? Vad hindrar idioten för o göra samma mot dig? Då bli inte bedömningen rättvist alls.
Men men, så länge grisar styr så kommer det ligga smuts överallt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo