Tid

marre555 2010-10-30 21:17 ! Citera #
Räcker det att övningsköra i ett år?
acaraxe 2010-11-02 00:42 ! Citera #
Ja, jag tror att det är bra.
Vissa tar ju allting intensivt på 2 veckor och då kan man det jättebra efter det men jag tror att det är bättre att sprida ut det. en stor fördel är att man får känna på olika väder och en sak som jag har märkt är att solen står (bländar) väldigt olika beroende på årstid.
jag har övningskört till och från sen i våras och hitills har det kännts bra.
Johanlu 2010-11-05 16:33 ! Citera #
1 år räcker gott och väl själv övningskörde jag 3-4 månader.
Gäst 2010-11-15 17:43 ! Citera #
Beror på hur hur snabbt du lär dig saker och ting, och hur ofta du kör. Jag menar, kör du 1 gång i veckan under 1 år så räcker det naturligtvis inte. Men om du kör ca. 3 gånger i veckan under ett år så tror jag att du klarar det. Ännu bättre blir du om du lyckas hitta någon bra trafikskola och någon lärare som du trivs med.
Gäst 2011-01-07 22:57 ! Citera #
Beror ju helt från person till person. Vissa behöver mer tid, andra kortare. Jag var antagligen en sån som behövde lite mer tid :lol:
gefa 2011-01-09 14:15 ! Citera #
Jag hoppas att det funkar, jag har min uppkörning snart och jag har övningskört i 8 månader. Men det beror förstås på personen och hur mycket man får in i hjärnan när man pluggar. :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest