Det är ett nytt prov du ska göra. Vad du får göra bestämmer inspektören och du kan få göra om allt.
Det du kan få slippa är säkerhetskontrollen, men du kan få göra den med.
Backa kommer du få göra, det ska alltid ingå, samt ett manövreringsmoment till, exempelvis parkera, vända eller en effektiv bromsning.
Resten beror på vad som händer under provet och var inspektören vill att du ska köra.
Tackar!
Ja, får se nästa prov då.
Gillar inte henne jag körde med, sa knappt något, sen (som jag skrev) kryssa i massa i plattan och sa bara ”kryssar i vad vi har gjort och du klarat av” (och av det mena hon också att jag inte kommer behöva göra om?!). Men jag fick ingen konkret beskrivning på vad jag ska träna på mer eller typ som du skriver nytt prov där vart allt kommer igen.
Trafikverket = pengar, pengar, pengar.
Kort: Vi körde ut från TV, körde in på parkering vid affär, jag backade in mellan 2*, hon var nöjd och jag skulle köra vidare, fortsatte och allt verkade vara bra men sen underkänd och ingen konkret beskrivning varför underkänd.
*När jag backa in så kryssa hon i att jag kan backa samt parkera bakåt och det var klart.
Pratade med TV (ringde), och de säger att jag fick en förklaring av ledare, men jag fick ingen och de trodde inte på mig.
OBS! pratade med en annan som hade samma tid som jag (fick också underkänt), vi åkte pendeln in mot stan lika, och han förklara exakt varför han blev underkänd, men jag fick ingen som jag vill ha och han fick, skickade även kopia till min trafiklärare och han sa att det var fel och han inte förstod.
Men tackar!