Körde ut från trafikverket > Frihetsvägen där jag fick göra en fickparkering i det området > därefter in mot Jakobsberg Centrum > Viksjöleden > Ut på motorväg och köra av vid Barkarby > In en snabbis i nya Barkarby och några cirkulationsplatser > sedan ut på motorvägen igen och av vid Jakobsberg där jag började åka tillbaka mot Trafikverket.
Hade en man som provförfattaren som va extremt trevlig och fick en att känna sig avslappnad. Fick testa broms + styrservon som säkerhetskontroll innan. Han förklarade även bilen väldigt bra då jag aldrig kört en XC40 innan.

Försök bara att slappna av, det är inte så hemskt som man tror. Kör en del i områdena också så kommer det nog gå bra!
Hört att en kvinna vid Mo*ica inte ska va så ”professionell” där från flera bekanta som haft henne, men vissa av dom har även blivit godkända på första försöket, handlar mer om att hennes beteende inte är så lugnande och att hon kan uppfattas som dryg vilket gör en mer nervös. Detta är dock bara sånt jag hört och inte upplevt själv.