Körkortonline > Körkortsforum > Inga tider i HELA STHLM???

Inga tider i HELA STHLM???

Clara I dag 12:42 ! Citera #
Hej!! Jag är så trött på att kugga och orkar verkligen inte göra om teoriprovet igen. Imorse körde jag upp i Järfälla och det blev kugg såklart. jag har tagit 10 st körlektioner och kört en massa men aja.. får bara acca läget. Nu när jag ska boka igen får inte jag upp några tider i Stockholm alls???? Är det någon snäll själ som vill släppa sin tid eller ge mig tips på hur jag ska bära mig åt? är så frustrerad och trött på detta :(
Blblbl I dag 16:59 ! Citera #
Min vän körde upp i går och kuggade och lyckades hitta en tid idag 🤪 gå in 8-10 gånger om dagen och leta tider, det kan dyka upp en avbokning när som helst! Ta helst Järfälla igen, ingen bra idé att byta ställe
Clara I dag 18:40 ! Citera #
Blblbl I dag 16:59
Min vän körde upp i går och kuggade och lyckades hitta en tid idag 🤪 gå in 8-10 gånger om dagen och leta tider, det kan dyka upp en avbokning när som helst! Ta helst Järfälla igen, ingen bra idé att byta ställe
Tack för tipset!! Gav mig lite hopp :’)
Gäst I dag 19:35 ! Citera #
Jag kuggade för andra gången i onsdags och var inne och refresha trafikverkets sida hela onsdagen och torsdagen och lyckades få tag i en tid idag! Och tog körkortet! Såååå ge inte upp

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor