Körkortonline > Körkortsforum > Misslyckats med två uppkörning…

Misslyckats med två uppkörningar Norrtälje och Farsta

Bell 2025-09-26 20:03 ! Citera #
Ja men försök, det kanske hjälper litegrann! haha ja vi får se, det går som det går..... samma som för dig liksom.
Det låter klokt! har du mest kört privat?
Mimi 2025-09-26 20:54 ! Citera #
Yes har kört mest privat men även körskola, tänkte ta några till lektioner på körskola nu bara för att vara helt säker så kan de även bedöma om jag gör något fel. Dock är jag redo men jag är bara lite osäker efter jag kuggat vill inte tillbaka på kort tid och kugga igen liksom. Själv då kör du privat?
Bell 2025-09-27 11:18 ! Citera #
Förstår! Låter klokt att nöta lite och få deras ögon på det :) jag har i princip bara kört trafikskola, intensivt sen början på augusti.
Bell 2025-10-01 14:08 ! Citera #
Kugg idag igen.. på en fickparkering i nedförsbacke och körfältsbyte på motorvägen tillbaka till Trafikverket. Har du lyckats boka om? finns ju INGA tider?
Mimi 2025-10-02 17:26 ! Citera #
Läste det här nu… Fyfan vad trist är verkligen ledsen att du inte klarade men det betyder inte att du är en dålig förare det är bara försöka igen så kommer du klara det tro mig! Jag har fortf inte bokat ny tid ska köra lite mer med körskolan sen tänkte jag gå dit igen o prova. Grejen är dom är verkligen jätte bittra majoriteten av inspektörerna är ju sjukt petiga.. de kuggar en på minsta lilla. Men de känns också jobbigt för de så mkt pengar som läggs på det. Vi får försöka igen o inte ge upp!!
Bell 2025-10-03 19:37 ! Citera #
Vet du? Jag klarade det idag. Jag kuggade ju i onsdags med idioten. Lyckades få tag i en tid idag, och fixade det. Jag hade med mig min trafiklärare i bilen vilket var så tryggt, plus att inspektören idag var såååå trevlig, lugn och respektfull. Jag gjorde ett par missar men han släppte förbi det. Fick IGEN att fickparkera i backe men den här gången uppförsbacke haha, bra mycket skönare. Jag håller alla tummar och tår för dig, det kommer lösa sig. Ge inte upp!
Gäst 2025-10-12 22:59 ! Citera #
Here you can see some good materials
Google
Key2DL

Lycka till

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo