Misslyckats med två uppkörningar Norrtälje och Farsta
Håller med dig vi får helt enkelt ta djup andetag och bara släppa nervositeten även fast de är så himla svårt!!
Kuggade på min parkering att backa in mellan två bilar vilket inte borde vara så svårt där och då fick jag typ också blackout med att manövrera bilen med ratten.. jag höll på för länge. Sen var det även körfältsbyte som inte var så bra…. Tack så mycket håller tummarna för dig med. Även om man misslyckas igen så bör man inte ge upp de är bara att fortsätta tills man har det vi är så NÄRA
Jag fattar! Man är nervös och får totalt hjärnsläpp. Det är så kroppen svarar på press ibland. Men stanna upp, andas. Och ta det steg för steg. Så jävla surt att bli kuggad på såna grejer men det är väl så det är. Verkar också hänga lite på vem man får som förarprövare också? Tack det kommer lösa sig för oss båda, hang in there
Hur gick det för dig Mimi?
Jag blev kuggad… hur har de gått för dig ?
Sorry råkade skriva Bell istället för Mimi haft en dålig dag 🥲
Sorry råkade skriva Bell istället för Mimi haft en dålig dag 🥲
Ingen fara! Men nej vad tråkigt

det är bara att ladda om. Har du lyckats boka en ny tid? Vad kugga du på? Jag har uppkörning nästa onsdag..
Hon tyckte att jag inte kollade döda vinkeln tillräckligt bra att ja måste vara mer uppmärksam.. jag tyckte att jag gjorde det väldigt bra. Sen sa hon t mig att jag annars har väldigt goda marginaler på att klara det. Även den andra inspektören ja hade sa samma sak.
Jag tänker bara såhär just tänk om jag kuggar flera gånger är det värt att fortsätta? Blir så ledsen
Åh vad tråkigt.. så små marginaler. Och ibland liiiite vem man kör med har jag förstått. Det är bara att fortsätta kämpa, jag har vänner som tagit det på 7e försöket. Det går till slut, du måste bara tro på processen! Varje uppkörning får man ta som en lektion, utveckla misstagen och öva tills nästa tillfälle. Du ska inte ge upp, det är såhär det är för många!

inklusive mig själv. Men har du lyckats få en ny tid?
Det har du helt rätt ska tänka på det att ta det som en lektion istället för ett misslyckande. Jag får helt enkelt försöka även om de blir några kugg…
Jag har ej hittat en ny tid ska försöka hitta en ny men tänkte att jag kommer ta några till lektioner på körskolan för att träna lite mer. Du får skriva här hur de går för dig, kommer nog gå super!!
Senaste foruminläggen
Rubrik