Start > Körkortsforum > Godkänd

Godkänd

Plugga här = godkänd 2010-10-21 08:00 ! Citera #
Hej jag ska be att få tala om detta!

Jag plugga här när jag skulle ta traktorkort. Teori provet har ca 10 frågor om traktor i provet därefter har du vanliga frågor som kommer även på B kortet. Ja klarar det utan problem!

Sen börja jag plugga här för att jag skulle klara teorin för B! Igår klara jag det utan problem!
Många av frågorna som finns här har kommit fram på teori provet. Ja klara provet på halva tiden tack vare den här sidan.

Jag tycker det är riktigt bra att ha såhär, fortsätt gärna med det!

Dock klara jag inte uppkörningen igår, snur gubbe och petig som helvete. Men men

åter igen många av frågorna på denna sida är med på teoriprovet. Börja plugga! 8-)
tean2 2010-10-21 23:07 ! Citera #
Hej

har teoriprovet om ca 1 1/2 vecka,är lite osäker på vad man verkligen ska kunna och satsa på till provet
måste man kunna allt som står i boken, för jag har liksom gjort massor av tester och slutprov på datorn och klarat dem med bra marginal.
är det svåra frågor som kommer eller lite mer simpla?

mvh
Gäst 2010-10-22 15:12 ! Citera #
tean2
Hej

har teoriprovet om ca 1 1/2 vecka,är lite osäker på vad man verkligen ska kunna och satsa på till provet
måste man kunna allt som står i boken, för jag har liksom gjort massor av tester och slutprov på datorn och klarat dem med bra marginal.
är det svåra frågor som kommer eller lite mer simpla?

mvh

frågan:
Nej du måste inte kunna allt. Ingen kan allt.
Har du gjort proven här?. Det är nästan ett måste! Det blir vissa frågor som är svåra, men pluggar du här kan du va lugn.
Jag plugga här och fick nästan alla rätt på provet.
Dom frågorna som finns i provet har dykt upp här!
Dom gör ett bra jobb att ha denna sida!
tean2 2010-10-22 16:03 ! Citera #
Okej,nej jag har inte gjort proven här.har bara gjort demo provet här och får bra resultat.
jag använder mig av bonniers och teo-trafikskola

mvh
Gäst 2010-10-22 17:13 ! Citera #
Bonneris och theo med diverse frågor där är rent skit. Du ser felen här direkt efter, som du kan själv förstå varför du svara just så. Du lär in dom frågorna som är fel och hur dom blir fel, du ser även ibland ”förklaring till frågan” vilket du inte gör på bonniers. Dessutom har inte theo eller bonniers just dom här kugg frågorna som denna sida har.
¨
Och sen kan jag säga såhär.

Dom får även in rapporter som har genomfört provet och göra dom så lika som möjligt på denna sida, vilket är det bästa dom kan göra. ( Villig att betala! )

Det gör inte bonniers. !

jag har ca 10st vänner som har pluggat här och alla har klratat det på första försöket.
Jasmine 2015-11-01 10:35 ! Citera #
Vart finns det man kan köpa/ träna på traktor kortet?
Anders 2015-11-01 23:42 ! Citera #
Tänkte bara säga att jag inte klarade teoriprovet efter att ha köpt 1000 st frågorpaketet. Gjorde dessa 1000 frågor två gånger och lite mer, men skrapade ändå ihop 48 frågor. Hade dock inte läst en sida i boken. Skrev detta för att förhindra folk att tro att de enkelt klarar provet endast via denna hemsida! Kan dock tillägga att många frågor här kom på provet!
Gäst 2015-11-02 09:32 ! Citera #
Anders 2015-11-01
Tänkte bara säga att jag inte klarade teoriprovet efter att ha köpt 1000 st frågorpaketet. Gjorde dessa 1000 frågor två gånger och lite mer, men skrapade ändå ihop 48 frågor. Hade dock inte läst en sida i boken. Skrev detta för att förhindra folk att tro att de enkelt klarar provet endast via denna hemsida! Kan dock tillägga att många frågor här kom på provet!
Vad fick du på dina prov på tid här inne första gången?

Att du nöter samma frågor här inne flera gånger är ju bara ytinlärning.

Varför trodde du att du skulle klara provet bara genom att nöta frågor? Tror du att du klarar nationella provet i skolan genom att nöta gamla nationella prov och strunta i lektionerna och skolböckerna?
Gäst666 2015-11-02 14:30 ! Citera #
Gäst 2015-11-02
Vad fick du på dina prov på tid här inne första gången?

Att du nöter samma frågor här inne flera gånger är ju bara ytinlärning.

Varför trodde du att du skulle klara provet bara genom att nöta frågor? Tror du att du klarar nationella provet i skolan genom att nöta gamla nationella prov och strunta i lektionerna och skolböckerna?
Bra skrivet Gäst!
Många som tyvärr hoppas slippa plugga för att klara provet...
Gäst 2015-11-02 15:17 ! Citera #
Helt rätt jag misslyckades på teori provet utan att förstå innehållet. Jag läste boken och förstod, klarade teorin på andra försöket och nu har jag körkortet.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor