Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning i Sundsvall?

Uppkörning i Sundsvall?

Ale I dag 12:22 ! Citera #
Hej!

Efter intensivkurs körde jag upp i Farsta igår och allt gick helt perfekt… förutom att jag typ fick för mycket feeling med min förarprövare och snarare än att kugga pga nervositet istället kuggade pga att jag blev för bekväm helt enkelt. Satt och småpratade och enligt honom ledde det till att jag tappade fokus i en skymd korsning och körde i för hög fart förbi (låg i 30km/h på enskild väg från landsväg där det egentligen enligt tidigare skyltar är 70 som gäller såå det här kan man ju argumentera kring… han tyckte iallafall att det var alldeles för högt utifrån att hastighetsanpassa enligt situationen.). Allt annat var fläckfritt enligt honom, men han kunde inte godkänna mig pga detta.

Har nu bokat ny uppkörning redan imorgon i Sundsvall, då det var enda lediga tiden som fanns. Bor inte i Sverige i vanliga fall så det är liksom lite nu eller aldrig när det gäller att klara uppkörningen, annars blir det långt uppehåll.

Så, all things aside, efter detta långa inlägg haha – har aldrig kört i Sundsvallstrakten så är lite nervös kring att kugga igen bara p.g.a. någon liten luring som man inte känner till. Typ en fil som plötsligt blir bussfil osv… känner ni till något man bör ha lite extra uppmärksamhet kring vid uppkörning i Sundsvall? Finns några speciella rutter de brukar ta? All info uppskattas enooormt!

Och lycka till till alla er som likväl försöker fixa körkortet!!!! Styrka!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 23:19
1
I dag 12:22
7
I går 18:55
3
I går 17:46

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori