Start > Körkortsforum > Klarade Uppkörningen på 6:e fö…

Klarade Uppkörningen på 6:e försöket!!

Lina901 2010-10-19 18:54 ! Citera #
Haha allt handlar om vilken inspektör man får köra med... skitsamma hur du kör det är uppkörningsinspektören som är det största hotet..
Jag körde bättre förra gången än idag gjorde lite småfel men jag var allmänt trafiksäker och därför fick jag mitt körkort idag!! :D
Jag är så glad,, killen var jätte schysst o jag var nervös i början för ajg tänkte jag kan fan inte kugga 6 gånger pinsamt värre...

så var nervös o gjorde småfel i början men sen blev det bättre haha... råkade köra upp på trottoaren lite i rondellen asså på den saken som var i mitten av cirkulationen men han märkte nog inte hehe:) sedan babblade han med mig så jag glömde att jag skulle rakt fram o körfältet som jag var i var bara till höger så jag bytte körfält det var inte planerat men som tur var det inga bilar bakom.... O där trodde jag att jag verkligen hade kuggat!! o sen råkade jag köra fel asså när man kör mot mål... men han gjorde mig ofokuserad när han snackade med mig hela tiden hee... men fick körkortet i alla fall det var en chock...

så på vissa uppkörningar gjorde jag ett fel på 45 min o blev kuggad och på den här uppkörningen gjorde jag 3 småfel och blev godkänd.. helt sjukt :D
så se till att få köra med någon schysst och prata på och var trevlig så kommer det gå bättre:) :D
mhm 2010-10-20 08:52 ! Citera #
GRATTIS!!!!!! Måste vara hur skönt som helst!
Gäst 2010-10-20 12:10 ! Citera #
Lina901
Haha allt handlar om vilken inspektör man får köra med... skitsamma hur du kör det är uppkörningsinspektören som är det största hotet..
Jag körde bättre förra gången än idag gjorde lite småfel men jag var allmänt trafiksäker och därför fick jag mitt körkort idag!! :D
Jag är så glad,, killen var jätte schysst o jag var nervös i början för ajg tänkte jag kan fan inte kugga 6 gånger pinsamt värre...

så var nervös o gjorde småfel i början men sen blev det bättre haha... råkade köra upp på trottoaren lite i rondellen asså på den saken som var i mitten av cirkulationen men han märkte nog inte hehe:) sedan babblade han med mig så jag glömde att jag skulle rakt fram o körfältet som jag var i var bara till höger så jag bytte körfält det var inte planerat men som tur var det inga bilar bakom.... O där trodde jag att jag verkligen hade kuggat!! o sen råkade jag köra fel asså när man kör mot mål... men han gjorde mig ofokuserad när han snackade med mig hela tiden hee... men fick körkortet i alla fall det var en chock...

så på vissa uppkörningar gjorde jag ett fel på 45 min o blev kuggad och på den här uppkörningen gjorde jag 3 småfel och blev godkänd.. helt sjukt :D
så se till att få köra med någon schysst och prata på och var trevlig så kommer det gå bättre:) :D

Stort grattis till körkortet, jag sa ju att du skulle klara det :)
Pra 2010-10-20 18:12 ! Citera #
Se där, fan va det för snack om att du skulle ge upp bla bla bla, i den här världen måste man KRIGA på om du verkligen vill ha nåt, ställ in din hjärna på att förlora finns inte, ge upp ska du eliminera RAKT AV. Tro mig jag vet, råkat bli skjuten 3 gånger men sånt som händer o det gäller o inte ge upp.

Med det sagt STORT GRATTIS o se till o aldrig ge upp oavsett vad du än ska hålla på med eller ge dig in på!
lina901 2010-10-20 18:47 ! Citera #
Jag det är hur skönt som helst!!!!!!!!!! så jäkla overkligt :D har fortfarande inte fattat de... har typ stirrat på mitt körkortsprotokoll halva dagen hahah

Och jo de gäller o inte ge upp:) oj skjuten men shit ?? men sant man ska aldrig ge upp många har de mkt värre

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov