Uppkörning uppsala
Hej jag ska ha mitt uppkörning i uppsala och undrade om det är någon här som har gjort det och kan ge tips? tiden jag ska köra är 14:45 det var den ända närmsta tiden som jag kunde få, jag har inte kört där förut med jag tar all råd som jag kan få!
Jag klarade min uppkörning idag!!!!
Hej! Grattis!! Efter din uppkörning - har du några tips? Var körde ni etc.? Jag har min uppkörning i Uppsala imorgon!
Hur var det? Hur var inspektören?
Jga gjort min uppkörning idag och det var obehagligt med en tyst dam.
Jag tror vi fick kanske samma person, hon var super tyst men det hjälpte mig koncentrera på vägen.
Det här var allt vi gjorde, jag skulle recommendera att titta väldigt noggrant på allting speciellt i deras cirkulations platser eftersom direkt efter finns en övergång ställe och det var på nästan alla deras cirkulations platser helst gör ditt uppkörning tidigt på morgonen då det är färre folk som går runt och innan skolstart
Hon tog mig till ett villa område där jag skulle svänga vänster med det fanns förbuds skyltar runt omkring, men om du gick rakt så kunde du svänga vänster så var försiktigt med det om de tar dig där.
deras motorväg var lätta max hastigheten var antigen 90 eller 70 men titta väldigt mycke på alla speglar
Körställning
Signalreglerad korsning
Motorväg/motortrafikled
Stillastående fordon/hinder
Gatukorsning
Oskyddade trafikanter
Cirkulationsplats
Körfältsbyte
Körning mot mål
Sväng från landsväg
Järnväg/Spårvägskorsning
Körfält
Backning
Vändning med manövrering
Smal/krokig väg
lycka till!!!
Hej! Grattis!! Efter din uppkörning - har du några tips? Var körde ni etc.? Jag har min uppkörning i Uppsala imorgon!
Jag skrev det i en annan kommentar lycka till!!!! hoppas det hjälpte, du för ställe mer frågor om du vill
Senaste foruminläggen
Rubrik