Hade uppkörning kl 10:50 i Farsta och kuggade, jag ska dela med mig av det jag kommer ihåg ifrån rutten jag hade.
Jag fick köra höger utifrån trafikverket sedan höger igen sedan vänster mot Nynäshamn, inga svårigheter här eftersom man får egen fil. Körde 100km/h på motorvägen och skulle ta avfarten in mot Länna. Sedan sa han till mig att köra mot Vega och då kommer en stor rondell och skylten visar att man ska köra rakt igenom rondellen men när man väl kommer till rondellen så är det höger man ska ta in mot Vega vilket jag inte la märke till så han tog över ratten och körde runt rondellen ett varv så vi kom rätt. Rondellen har bara tre avfarter och därför såg det ut att vara rakt fram på skylten, man ska alltså blinka höger redan innan rondellen ifall man ska in mot Vega. Efter det fick jag blackout eftersom jag förstod att jag redan kuggat och började göra massor av småfel lite här och där.
När jag sedan skulle köra tillbaka mot Farsta så kommer det en bussfil på motorvägen som avslutas en kort stund och sedan kommer tillbaka igen vilket jag misstog för påfarten till Farsta även fast det stod 300m till Farsta vilket jag missa, så jag råkade köra in på en bussfil.
Huvudanledningen till min kuggning var brist på god uppmärksamhet, vilket jag till 100% förstår. Jag fick dessutom en väldigt trevlig inspektör, eller vad man säger, så jag blev egentligen inte besviken utan förstod anledningen till kuggningen.