Körkortonline > Körkortsforum > Trafikskola i Farsta-Skogås-Tr…

Trafikskola i Farsta-Skogås-Trångsund Tips !

SödraStockholm I går 19:41 ! Citera #
Hej,
Jag söker tips på en körskola/trafikskola med pedagogiska och strukturerade lärare i detta område som är godkända av Transportstyrelsen och helst är med i STR. Jag kommer ta körkort för automat-växlad bil och vill köpa nåt helhetspaket.
Någon som har några rekommendationer?

Hur viktigt är det att skolan är medlemmar i STR?
Är man ens försäkrad som elev om de inte är med i STR?

Jag velar mellan följande:
Körkortsbutiken
Kundens Trafikskola
Farsta Trafikskola
Körkortspedagogen - Trafikskola i Farsta Strand
Finns det andra skolar i området som jag missat?

Transportstyrelsens sökfunktion: https://lisutb-p.transportstyrelsen.se/extweb/?fbclid=IwY2xjawLKXm1leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBPNGdZNUZzSmNRdVN3WnFsAR5gCaRA2smcnod2mAS4DTLNB4abkcO-dpbaABx029gllpsE0oZN9YEUMlpX6A_aem_m5wl07Ap1NIrOZu-lsFWFA#/

STR sökfunktion: https://korkort.nu/hitta-utbildningsforetag/?_ort_map=59.0467743322777%2C18.017913156321764%2C59.287142724146726%2C18.252402597239733%2C12

Tack på förhand!
Anonym I går 20:55 ! Citera #
Kan varmt rekommendera Trafiko Södermalm. Grymt bra lärare på automat och det var när jag började hos dem som jag lärde mig köra bil. Trafiko har även superbra videos på YouTube. Tar upp det mesta kopplat till körning och även där lär man sig otroligt mycket. Lektionerna är på 80 min vilket gör att man har bra med tid att lära och öva. Prismässigt ligger de under de flesta bilskolorna i söderförort. Klart den bästa bilskolan enligt mig.
SödraStockholm I går 21:35 ! Citera #
Anonym I går 20:55
Kan varmt rekommendera Trafiko Södermalm. Grymt bra lärare på automat och det var när jag började hos dem som jag lärde mig köra bil. Trafiko har även superbra videos på YouTube. Tar upp det mesta kopplat till körning och även där lär man sig otroligt mycket. Lektionerna är på 80 min vilket gör att man har bra med tid att lära och öva. Prismässigt ligger de under de flesta bilskolorna i söderförort. Klart den bästa bilskolan enligt mig.
Tack för svaret! Södermalm är för långt bort tyvärr och jag kommer inte kunna få det att funka med vardagen och målsättningen att ta körkortet inom 4 månader. =(

Jag har Trafiko-appen som jag är nöjd med däremot! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
7
I går 22:08
3
I går 16:39
5
I går 14:44

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor