Hmm lite svårt de där. Hade jätte dålig erfarenhet av min körtskola byte av lärare och hela tiden osv, vissa sa jag var totalt redo osv. Sen typ 3 dagar innan provet körde jag med en ny lärare på min sista lektion. Han tyckte inte att jag var helt helt redo. Eller körde bra gjorde jag men uppkörningne handlar så jäkla mkt om alla detaljer. Men den virrade skolan lät mig köra upp ändå vet ej ens om de kommunicerade ordentligt med varandra på skolan

Slutade att jag fick åka till uppkörningen med ytterligare en ny lärare jag kört med en endaste gång i början av min utbildning. Dessutom med honom kör man med hans privata bil som ja kom ihåg att jag hatade att köra. och klickade inte alls med den läraren.
Bilen jag fick köra var extremt liten och extremt hård broms och gas och saker satt och såg helt annorlunda ut en på lite mer normala bilar. Kuggade på typ alla moment man kan kugga på då jag inte lirade med bilen och fick typ panikångest nästan pga av all press jag kände osv. Sket sen i skolan och bokade privat och det gick hur bra som helst. Så va ej rädd för att boka privat om du känner dig redo trafikskolans bilar är dessutom jävligt lättkörda som man vänjer sig vid snabbt.